Zdecydowałem się też na wymianę tej gwiazdki. A więc dojście do tego w Sonatach (filmy z you tube) w porównaniu do i40 to pikuś. Jak ktoś się zdecyduje, to jako pierwsze ta krótka listwa ozdobna po lewej stronie musi być zdjęta. Pod nia jest jeszcze jedna śrubka. Cała kolumna jest podwieszona na 2 śrubach (nakrętkach). W Sonacie są cztery i kolumna ładnie schodzi, w i40 tylko trochę obniża sie. Z tyłu jest jeszcze jedna śruba, która ma funkcję podobną do zawiasu. Na odkręcenie tej śruby nie odważylem się i dlatego dojście do 3 śruby od obudowy tego motoru jest bardzo utrudnione. Do dwóch innych idzie się dostać po odkręceniu licznika. Ja użyłem przedłużki giętkiej, z normalną nie dał bym rady,nie ma tyle miejsca. I teraz nalepsze, po ściągnienciu obudowy pokazała sie gwiazdka ku... jak z fabryki, jak nowa. Jedynie ta którą kupiłem na amazon jest jakby z twardszego materiału. Dla świętego spokoju wymieniłem. Składanie do kupy idzie już całkiem sprawnie. Ja potrzebowałem ok 4 godzin, ale najdłużej trwało odkrecenie tej jednej śruby z obudowy. Niestety dalej mam słabe stuki przy szybkim kręceniu kierownicą w prawo i w lewo. Na nierównej drodze mam ale wrażenie że jest lepiej. Podejrzewam jeszcze że te stuki mogą pochodz od łożysk kolumn mcphersona, tylko że dwa miesiące temu miałem przegląd techniczny w Niemczech i żadnych problemów z zawieszeniem nie znaleźli. Dla informacji, mój i40 ma 130.000 km. Podrawiam