Co do ssania to wiadomo, że będą wyższe obroty - zastanawiam się tylko czy nie za wysokie. Co do czułości gazu to dla mnie to jednak dziwna sprawa - może ktoś jeszcze podpowie jak jest u niego.
Znalazłem jakieś rozwiązanie co do dławienia się na niskich obrotach na 2,3 biegu.
U mnie na początku migał Check w momentach dławienia. Pewnego dnia zapalił się na stałe. Auto z tym "checkiem" jechało nieco równiej - prawdopodobnie tryb awaryjny (paliwa jakby więcej uciekało:)).
Pomogło w zasadzie 2 lub 3 rzeczy - nie wiem dokładnie która bo zrobiłem wszystko na raz.
1) odłączenie minusa na akumulatorze na ok. 10 minut.
2) zamiana kolejności przewodów wysokiego napięcia - i tu dziwna sprawa. Na pierwszej cewce (dla cylindrów 1,4) kolejność jest oznaczona odwrotnie niż w manualu. W manualu patrząc od szyby jest 1,4 a na cewce 4,1 . Zmieniłem wg manuala (kolejność od szyby (1,4,3,2).
3) podczas zamiany kolejności poprawiłem nieco mocowania tych przewodów - jeden uchwyt (taki grzebieniowy) był złamany i 1 przewód delikatnie ocierał się o silnik - być może powodowało to przeskoki iskry.
Nie wiem co dokładnie pomogło - pkt. 2 teoretycznie nie powinien mieć znaczenia, ale kto wie. W każdym razie - inny samochód.