Forum > i30 FD
Podłokietnik
zuldi:
Właśnie nabywam i30 cw w wersji classic+. Jest to niestety trochę zubożona wersja, ale w wersji z tym silnikiem tańsza od comfort o 4500 (w benzynie ta różnica to jedynie 2500).
Brak mu między innymi podłokietnika choć obudowa tunelu wydaje się być niemal identyczna jak w wersji z podłokietnikiem - brak otworów montażowych. Może one są ukryte pod plastikiem? Jeśli nie to być może trzeba kupić cały tan plastik.
Czy ma ktoś może doświadczenia związane z montażem oryginalnego podłokietnika w classic + ?
akwiatkowski:
Sytuacja z podłokietnikiem wygląda następująco: aby móc zamontować podłkietnik w i30 bez podłokietnika fabrycznego nalezy zamówić tunel środkowy, podłokietnik, a także pokrywę tylną tunelu która zasłania śruby montazowe podłokietnika z tyłu i kończy tunel.
koszt przybliżony to około 1800 zł sam podłokietnik kosztuje jak dobrze pamiętam koło 900zł
TOMEKLAD:
daj spokój z podłokietnikiem to jest mały niewypał w i30 zwłaszcza dla osób niskiego wzrostu
jest on za wysoko i za blisko drążka zmiany biegów trochę utrudnia trzeba się przyzwyczaić
w toyocie trochę lepiej to rozwiązali
gummi.cezar:
Tym bardziej, że w instrukcji pisze, że nie wolno trzymać ręki na lewarku zmiany biegów, gdy pedał sprzęgła jest nie wciśnięty. A właśnie lewarek jest naturalnym miejscem gdzie mogłaby spocząć ręka, jeśli łokieć opiera się o podłokietnik. Gdy pierwszy raz usiadłem w i30 comfort to trzy razy uderzyłem się o ten podłokietnik ;-) Teraz już się przyzwyczaiłem i nie stanowi to dla mnie problemu.
TOMEKLAD:
zgadza się też się przyzwyczaiłem
Nawigacja
[#] Następna strona