Forum > Santa Fe (2006-

[Santa Fe CM] 2.2 CRDI 155KM D4EB padające silniki?

<< < (16/17) > >>

Piotrek79:
Jest tak.
Jak wtryski masz powiedzmy pod pokrywą zaworów to po odkręceniu korka w razie nieszczelności podkładki to zauważysz.
Jak wtryski są w głowicy poza deklem zaworowym to będziesz widział nieszczelność bez odkręcania korka.
W niektórych silnikach jak odkrecisz korek to może chlapać olejem.

Marcin1985:
Dzisiaj skonczylem juz zabawe z silnikiem wlalem plukanke zlalem olej i jeszcze raz wyplukalem ropka i zalalem swiezy olej i filtr.pozdrawiam

Marcin1985:
Czesc po wyplukaniu silnika i przejechaniy kilkuset kilometrow kontrolka oleju przy odpalaniu swiecila dlugo wiec postanowilem zrzucic znowu mise i slusznie bo smok byl zalepiony  nagarem pewnie jak wtryski wyciagalem by wymienic podkladki to sie poodrywalo z nich i smok wylapal te resztki.teraz kontrolka gasnie natychmiast przy kreceniu. Pozdrawiam

Piotrek79:
Nagar na smoku  to właśnie jest efekt wypalonych, nieszczelnych podkładek pod wtryskami.

Marcin1985:
Tak wlasnie jest.jak dlugo sie jezdzi z wypalonymi podkladkami to nagar zbiera sie nie tylko w oleju ale i wtryski tym obrastaja gdy wyciagasz wtryski to wszystko sie odrywa i wpada do glowicy i pomimo ze wypluka sie silnik to i tak cos zostanie i wtedy powinien to wylapac smok i filtr tak bylo u mnie smok wylapal i lampka sygnalizowala ze cos sie dzieje.gdyby nie ta lampka od oleju to silnik do lata bylby KAPUT.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej