Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Rozrząd silnik 2,7l G6BA V6

(1/7) > >>

kosmos2011:


Pasek rozrządu numer oryginału 24312-37500 producent Gates 5555XS, Dongil-Bando 207B-YU32

Napinacz hydrauliczny paska rozrządu 24410-37100,  E40515H. Jak by nie była nazwa na opakowaniu zawsze w środku jest oryginał chyba marki Gates lub GMB.

Rolka napinacza hydraulicznego numer oryginału 24450-37100 lub 24450-37120, E50501H producent GMB.

Rolka paska rozrządu numer oryginału 24810-37100 lub 24810-37120, E50504H producent GMB.

Śruba koła pasowego wału korbowego 23128-37100 lub 23128-37101

Przedni uszczelniacz wału korbowego numer oryginału 21421-35011.

Uszczelniacz wałka rozrządu dwie sztuki numer oryginału 22144-39001.

http://epc.japancars.ru/hyundai/#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%3D

Pompa wody numer oryginału 25100-37202, 25100-37102, 25100-37200, 25100-37201, D10511H, 10C0516-OYO producent GMB.

Uszczelka pompy wody numer oryginału 25124-37110.

http://epc.japancars.ru/hyundai/#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%3D

ferudin:
Dzięki Kosmos za cenne informacje. Jaki jest koszt robocizny- orientacyjnie (ile powinien wziąć mechanik?).

ololysy:
Również  przymierzam się do rozrządu. Jaki pasek jest lepszy? Contitech vs gates vs japan parts? dwa pierwsze kosztują ok 110 zeta a ostatni 170. Co do pozostałych elementów rozrządu jakie firmy polecacie? Pozdro..

kosmos2011:
Numery oryginalnych pasków rozrządy  24312-37500 wymienia się na 24312-37400 24312-37100.

Tutaj masz oryginał 24312-37400 za śmiesznie małe $ http://allegro.pl/pasek-rozrzadu-hyundai-tucson-2-7-nowe-oryginal-i6367379914.html#thumb/2

[ Dodano: 2016-08-20, 15:59 ]


Zestaw sprzedawca WAPARTS http://allegro.pl/rozrzad-hyundai-santa-fe-coupe-sonata-xg-2-5-2-7-i6410529818.html

"W skład rozrządu wchodzi:
Pasek rozrządu - w standardzie pasek renomowanej firmy gates można zamienić na pasek mitsuboshi lub dongil
Napinacz hydrauliczny firmy Japan Line
2 x Rolki paska rozrządu Japan Line (NSK,NTN,GMB)
Pompa wody z uszczelką GMB - Made In Japan

ololysy:
Dzięki. Pasek kupiłem już ten z oryginału. Zestaw wezmę pewnie jutro. Na początku tematu piszesz też o uszczelniaczach. Rozumiem, że też powinienem je kupić i wymienić. Z tego co widzę po oględzinach auta, w Reichu rozrząd był założony contitecha. Ten który sugerujesz wytrzyma sugerowany instrukcją przebieg? Czy dokupić oryginalną uszczelkę pompy wody? Pisałeś gdzieś w postach, że jest lepsza bo nieco grubsza i chyba z gumy? Dzięki za dotychczasowe info. Pozdro.
I jeszcze jedno...Poprzednio rozrząd był wymieniany przy 92 t km. Teraz mam 155 t km. Skrócić interwał wymiany czy czekać do 190 ?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej