Forum > Lantra
[Lantra J2] Lantra długo kreci lub nie odpala
jcost:
może to regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej przepuszcza paliwo z listwy przez przewód do kolektora dolotowego i zalewa świece, wystarczy odpiąć gumowy przewód (palcem zaślepić rurkę kolektora dolotowego przed lewym powietrzem) i podczas odpalania widać, czy z przewodu wylewa się paliwo czy nie. Jak wylewa to walnięty regulator.
Mercuros:
Zaraz pewnie na mnie nakrzycza nasi specjaliści. Ale ja w swojej miałem to samo. Też cudowalem z czujnikami. A wystarczyło zmienic kable od świec. Nie wiem co to powoduje, ale raz w roku kable muszę zmieniać bo zaczyna słabo palić.
2.834:
Podobny problem
kosmos2011:
Załóż nowy temat z tagiem [Elantra XD] bo ten dotyczy J2. Skopiuj to co napisałeś tutaj. W nowym temacie podyskutujemy.
jcost:
Podejrzewam, że mógł paść regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej - jest to dość częste w wiekowych modelach, jest to spowodowane rozszczelnieniem membrany i skutkuje przelewaniem się paliwa z listwy wtryskowej do kolektora dolotowego i dalej na zawory dolotowe z ominięciem wtrysków. Witać to dokładnie po zdjęciu przepustnicy i włączeniu zapłonu do momentu załączenia pompki paliwowej oraz zaglądając do wnętrza kolektora dolotowego. Skutkuje to notorycznym zalewaniem świec szczególnie tych od strony paska rozrządu. Należy wówczas wymienić regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Nawigacja