Autor Wątek: Temperatura pracy silnika Diesla 2,0 CRDI 136 KM  (Przeczytany 7348 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lider

  • Gość
Temperatura pracy silnika Diesla 2,0 CRDI 136 KM
« dnia: 28 Styczeń 2016, 14:59:52 »
Witam
Chciałbym się skonsultować z właścicielami Tucsonów być może również ix 35 w temacie temperatury silnika jaka jest osiągana przez samochód. Nie mam dużego doświadczenia w dieslach ale z tego co widzę jeżdżąc służbowo skodą z silnikiem 1.6 TDI oraz posiadając w rodzinie samochód marki Ford Focus z  silnikiem 1.8 TDCi że silniki te osiągają temperaturę roboczą na poziomie 90 st C.
Tymczasem maksymalna temperatura jaką udało mi się uzyskać  jeżdżąc Tucsonem to ok 82 st C.
Serwis twierdzi, że to normalne w tych silnikach ja jednak mam wątpliwości .
Jakie są wasze doświadczenia z tym związane? W instrukcji obsługi na wszelki wypadek nie podaje się normalnej temperatury pracy silnika....

bojdi

  • Gość
Temperatura pracy silnika Diesla 2,0 CRDI 136 KM
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Styczeń 2016, 21:37:50 »
Mam taką samą temperaturę, w silniku benzynowym, wydaje mi się że w tym modelu to normalna temperatura, w niektórych nowszych samochodach różnych marek słyszałem że utrzymuje się temperatura około 80 st C, więc nie ma się chyba czym martwić.

Offline marekj

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 45
Temperatura pracy silnika Diesla 2,0 CRDI 136 KM
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Styczeń 2016, 00:07:47 »
Tak się dokładnie nie przyglądałem ale wydaje mi się, że wskazówka temperatury dochodzi trochę powyżej 80, max na 85 stopni. W innych autach które miałem też to tak wyglądało - zawsze przed 90 stopni. Silnik mamy ten sam :-)

Lider

  • Gość
Temperatura pracy silnika Diesla 2,0 CRDI 136 KM
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Styczeń 2016, 15:47:00 »
Cytat: "bojdi"