Forum > i30 GD

[i30 GD] problem z predkościa przy 140 km/h

<< < (4/5) > >>

kosmos2011:
Cirek przy rejestracji podałeś model FD teraz w temacie masz tag [i30GD] (to już nie wiadomo jakie auto kupiłeś) jeśli się coś zmieniło w profilu to napisz na PW do Administratora (czerwony nick) o poprawę.

Sprawa filtrów paliwa dwóch w zbiorniku (sitka) i jeden w komorze silnika jak najbardziej do sprawdzenia.

Przykład z ostatnich dni:


--- Cytat: "rafiboss" ---Witam
Może nie to miejsce ale nie mam czasu szukać.
Na szybko może komuś z Was się przyda.
Mam IX35 przebieg zaledwie 35 tys kilometrów i przy ok 3000 obr/min silnik się wyłączał !
Jak się okazało jakiś GENIUSZ skośny wymyślił że oprócz filtra paliwa przed rurką z paliwem idącym właśnie do filtra doda jeszcze sitko !
To siteczko z bardzo drobnymi oczkami było praktycznie całe oblepione osadem !
Skutkowało to właśnie takim objawem że auto jechało do 2900 obr a potem nie dało się więcej wkręcić. Co ciekawe jadąc dłużej przy takich obrotach auto gasło !
Oczywiście odpalał potem bez problemów !
W życiu na coś takiego bym nie wpadł !
Auto na razie odpukać ok oprócz tego spalanie rewelacja między 5.8 a max 6.6 litra !
--- Koniec cytatu ---

cirek:
Juz poprawiono

jednak coś nie tak jest jechałem autostradą z Brzegu do Oławy jakies  kmi maksymalnie dało się jechać  160 km/h przy obrotach 3200 - 3300 i więcej nie szedł
ktoś ma jakiś pomysł?

Mam auto I30 Kombi 1.6 115 koni

arni_23:
Sprawdźcie po vin cz auto ma DPF.
Może komputer włączył procedurę dopalania?
Trzeba przegonić auto na 4 biegu przez 10 minut na 3000 obr/min.
Warunek, czysty filtr paliwa. Procedura znana właścicielom aut z filtrem cząstek stałych.
A może EGR się zaciął?

kosmos2011:

--- Cytat: "cirek" ---Już poprawiono
--- Koniec cytatu ---



--- Cytat: "cirek" ---Mam auto i30 Kombi 1.6 115 koni
--- Koniec cytatu ---


Może niedowidzę ale co się zmieniło?

[i30 GD] problem z prędkością przy 140 km/h tag GD jak był tak jest oczywiście jeśli masz GD to ok.

Auto: i30 FD (2010) 1.6 16V R4 CRDi Jeśli masz GD (produkcja od 2012) to w profilu nadal jest FD (2010).

Silnik|pojemność|moc: D4FB|1582ccm|066kW 66kW to nie jest 115 KM.

jurant89:
Może być tak jak kosmos pisze, ze ten filtr i sitko, ale jedz niech Ci podepną pod komputer może czegos się dowiesz zanim zaczniesz dubac.
Filtr paliwa ma czujnik to by się wyswietlalo(chyba ze bezpiecznik padl),a wymiana książkowo jest chyba przy 60tys.

Teraz Cie troszkę nastrasze

Może gościu sciemnial ze nie serwisowal i nie ma książki serwisowej. A w rzeczywistosci utracil gwarancje z jakiegoś powodu(własnej winy) i ukryl ten fakt przed Toba. Kto normalny rezygnuje z gwarancji. Na wsiach to na opale jezdza,albo tankują byle jakie paliwo bo 5gr tansze u Mietka na stacji.
To jest za duzo kasy,zeby na slowo komus wierzyc. Nie chce Cie martwic,ale może dales się oszukać. Auto ma najechane 200tys ponad i już się sypie, turbo do wymiany,swiece,kable.
Zabezpieczyles się tak jak Ci mowilem?? Żeby dopisać na umowie gwarancje na przebieg ilość KM i ze jest bezwypadkowe i bezkolizyjne.

Boisz się ?? I słusznie bo już nie kupisz na slowo od kogos.
 Kasa taka sama co inne z pewna historia. Każdy Ci powie to co chcesz uslyszec.
Opony ma orginalne od nowości? Powinien mieć jak ma tylko 48tys. Wszystkie szyby orginalne?


PS Nie bierz tego do siebie, nie przejmuj się. Mi się wydaje,ze to jest to sitko co kosmos pisze, bo przeczytałem temat i wydaje się ze Ty masz to samo

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej