Forum > i30 GD
[i30 GD] Wymiana panelu z klimy manualnej na automat +dodani
dario_79:
Temat zamiany panela już był wałkowany kilka postów dalej. Nie da się zamienić (znaczy da się, ale kupa przeróbek) na automat. Inne wiązki, czujniki strefowe, czujnik na podszybiu, po za tym ten panel jest pod zwykłe radio, więc jak masz navi to byś musiał zabawić się w rzeźbiarza i go kroić. Jednym zdaniem masa roboty, a i jeszcze nie wiem co na to sam komputer. :)
[ Dodano: 2015-12-27, 18:23 ]
--- Cytat: "pajda" ---dziękuje za pomoc.
Możesz mi powiedzieć skąd informacja o dwumasie ? na forum już ktoś pisał, że jej nie ma. W internecie nawet tej części znaleźć nie mogę.
--- Koniec cytatu ---
Obecnie prawie wszystkie silniki diesla mają dwumasę. Są oczywiście wyjątki przy słabszych silnikach o mocach 80-90KM, ale w większych większości są. Wytwarzany w fabryce na Słowacji silnik Hyundai-Kia 1.6 CRDi w swojej pierwszej wersji, montowanej m.in. w modelach Cee'd oraz i30 pierwszej generacji, nie miał koła dwumasowego. Nowe mają. Takie info znalazłem na sieci.
kosmos2011:
Przepraszam za błąd w tym aucie nie ma dwu-masy choć koło zamachowe jest bardziej masywne niż te najczęściej spotykane.
pajda:
Dziękuje ślicznie za rozwianie wątpliwości ! :-)
rozumiem, że sterowanie do klimy nie ma sensu zakładać i próbować rzeźbić.
pozdrawiam
dario_79:
--- Cytat: "kosmos2011" ---Przepraszam za błąd w tym aucie nie ma dwu-masy choć koło zamachowe jest bardziej masywne niż te najczęściej spotykane.
Obrazek
--- Koniec cytatu ---
Widać - internet nie zawsze prawdę powie, aczkolwiek zaskoczył mnie fakt braku dwumasy. Z drugiej strony - tańsza eksploatacja, ale jak to się ma w takim razie ma na drgania i żywotność skrzyni? Nie miałem okazji jeździć dieslem i30 ani ceed, także nie wiem jak z komfortem.
Nawigacja