Forum > i30 FD

[i30 FD] Jaki akumulator wybrać

<< < (6/10) > >>

SphunaR:
Czy to "normalne"? Słuchałem długo radia. Padł akumulator - naładowałem.
Dwa dni później chciałem zapalić auto - ani drgnie i ledwo pilot otworzył samochód. Naładowałem, schowałem auto do garażu i dzień później to samo - akumulator rozładowany. Dzień później powtórka.
Wcześniej nigdy nie było z nim problemów. To normalne czy szukać czegoś co robi jakieś zwarcie?

Jeśli normalne to jaki akumulator wybrać:

--- Kod: ---Varta C22
Długość [mm]: 207
Napięcie [V]: 12
Pojemnożć akumulatora [Ah]: 52
Położenie biegunów: 0
Prąd rozruchu wg EN [A]: 470
Rodzaj bieguna: 1
Szerokość [mm]: 175
uwzględnić informację serwisową:
Wykonanie strefy podłogowej: B13
Wysokożć [mm]: 190
--- Koniec kodu ---



--- Kod: ---Bosh S4 002
Długość [mm]: 207
Napięcie [V]: 12
Pojemnożć akumulatora [Ah]: 52
Położenie biegunów: 0
Prąd rozruchu wg EN [A]: 470
Rodzaj bieguna: 1
Szerokość [mm]: 175
Wykonanie strefy podłogowej: B13
Wysokożć [mm]: 190
--- Koniec kodu ---


A może coś innego?

GRZECH:

--- Cytat: "GRZECH" ---
BOSCH to jest to samo co VARTA.

--- Koniec cytatu ---

SphunaR:
Wiem, czytałem ;)
Niby to samo, ale.. Położenie biegunów ma być 0 czy 1? Bo tym się różnią, a są niby obydwa do i30.

I pytałem czy to normalne, że akumulator tak zaczął padać oraz czy podane akumulatory będą okej, bo może jest coś dobrego, sprawdzonego.

GRZECH:
"0 czy 1" --> nie rozumiem. ?

Podjedź do sklepu, warsztatu gdzie mają aku.
Sprawdzą akumulator i będziesz wiedział na 100%. Bez badania możemy się domyślać.

tork:

--- Cytat: "SphunaR" ---
A może coś innego?
--- Koniec cytatu ---


Jak masz ISG to chyba zalecany jest AGM, najłatwiej sprawdzić po VINie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej