Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Remont silnika - G4JSG 2.4 16V +LPG 4WD

<< < (3/3)

Goldi_Cz-wa:

--- Cytat: "piotrc5" ---Witam. Kolego Venlabax spytam tak z ciekawości ponieważ przygotowuję się do zakupu santa fe 2.4 benz co jest powodem wymiany tych wszystkich uszczelnień? Czy silnik wymaga już remontu, czy przeciekał olej w kilku miejscach? Jaki masz przebieg na tym silniku? A moze jest zupełnie inna przyczyna tak poważnego zabiegu..
Dzięki i pozdro.
--- Koniec cytatu ---


Kolego szczerze polecam silnik 2.4. Dynamika w zupełności wystarczająca do sprawnego przemieszczania się, optymalna konsumpcja paliwa. Kupiłem niecały rok temu i szczerze powiem że jestem mile zaskoczony jeśli chodzi o koszty utrzymania. Miałem wcześniej E39 i jak patrzę na wydatki jakie czyniłem na to auto to Santa Fe jest wzorem niezawodności  :mrgreen:  Pozdrawiam

Ater:
Ja również szczerze polecam ten silnik. Pewnie przeczytałeś mój temat http://www.hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7104 w którym opisywałem tragedię w silniku po pęknięciu paska rozrządu, ale chcę jasno przekazać, że nie była to wina silnika tylko UŻYTKOWNIKA, czyli moja.  :-)
Bierz zatem ten silnik w ciemno, bo naprawdę jest warty, ale bezwzględnie wymień rozrząd i koło pasowe wału i będzie ojciec śmigał.
A jeżeli jeszcze zagazujesz ten silnik (ja polecam polską firmę AC system, twórcę komputera STAG-4 Q-BOX PLUS), to będzie ojciec jeździł nie dość że tanio to jeszcze bezawaryjnie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej