Forum > Santa Fe (2006-
[Santa Fe CM] P0300 wielokrotne wypadanie zaplonu po wymiani
mark.87:
Ja ci odpowiem tylko na punkt 3. Niema czegoś takiego jak świece do lpg to tylko chwyt ze niby lepsze itp Tak samo jak kable Wn ze sa grubsze itp a tylko pisze na opakowaniu ze do lpg. Kup Ngk najlepiej i zwykle do benzyny a nie żadne wynalazki do lpg
szyszkin:
--- Cytat: "mark.87" ---JNiema czegoś takiego jak świece do lpg to tylko chwyt
--- Koniec cytatu ---
Ok to samo powiedział mi mechanik. A te platynowo-irydowe czy coś takiego ma to jakiś sens? czy najzwyklejsze.
A odległość elektrod ma się jakoś do gazu?
kosmos2011:
Dużo zatankowałeś ostatnio?
Zdjęcie http://www.fotosik.pl/zdjecie/79c27113a9014259
Świece zapłonowe: nie ma zwykłych do G6EA tylko irydowe 18840-11051 w opakowaniu NGK 1637 lub NGK ILFR5B-11, DENSO VKH16
Przewodów WN nie ma są 12V 39610-3E300 http://www.koraps.com/shop/item.php?it_id=456713 (tylko do cylindrów 2,4,6)
Cewka numer oryginału 27301-3E400 zamienne tylko między cylindrami 2,4,6.
http://aktyw.pl/p/426573/OYO70E0312-OYO/Cewka-zaplonowa-kia.html
Zamień cewki między 2,4 i 6 i sprawdź gdzie po tym wypadnie zapłon.
[ Dodano: 2016-02-24, 19:59 ]
Standardowo odstęp elektrod wynosi 1,1 mm przy LPG możesz zmniejszyć do 0,9 mm.
szyszkin:
O dzięki mistrzu :). Jeszcze części pod nosem.
Czyli to są te z przodu z łatwym dostępem. To może sam to ogarnę.
Jutro inteface załatwię. Mam nadzieję, że można tym zwykłym na bluetooth wykasować ten błąd.
Tankowałem wczoraj wieczorem gaz do pełna. Beny było tak ćwierć baku. A stało się to z 20km od tankowania.
Wybacz dawno nie grzebałem w aucie choć bardzo lubię ale póki co nie mam miejsca, ale to można pod blokiem z tego co widzę sprawdzić. Więc wolę potwierdzić.
Wyjąć cewkę 2 i wsadzić ją do 4 a 4 wsadzić do 2 i zobaczyć czy wypadnie 4. Jeśli tak to cewka walnięta.
Dobrze rozumiem?
A jeśli 2 to świeca?
A jeśli można wiedzieć dlaczego cewki są tak zamienne tylko? 1,3,5 są inne ? czy o co biega?
A 1,3,5 są zamienne między sobą?
Dzięki jeszcze raz.
kosmos2011:
Pomyłka wszystkie cewki są takie same źle spojrzałem.
Jeśli miałbyś dużo zatankowanej benzyny to przyczyną mógłby być układ EVAP.
Tak jak napisałeś zamień cewki miejscami i zobacz co wyskoczy.
Nawigacja
[#] Następna strona