Forum > Santa Fe (2006-
[Santa Fe CM] P0300 wielokrotne wypadanie zaplonu po wymiani
lukasses:
Witam, piatek odebralem swoje auto od gazownika z zainstalowana instalacja gazowa oraz zamontowanymi nowymi swiecami ngk irydowe. Przez weekend cieszylem sie jazda na gazie autko smigalo az milo. W poniedzialek umowilem sie na wymiane rozrzadu, odstawilem auto rano i po poludniu mialem odebrac. Gdy przyjechalem odebrac auto okazalo sie, ze auto pracuje nie równo (faluja obroty na P od 640 do 720) do tego wyrzucalo blad wypadania zaplonu na 3 cylindrze. Auta nie odebralem, dzisiaj walczyli caly dzien. Sprawdzili dwa razy czy rozrzad jest ustawiony zgodnie ze znakami. Zamienili nawet rozrzad na ten stary(zostawiajac tylko nowa pompe wody) i teraz wyrzuca blad p0300 (wielokrotne wypadanie zaplonu). Mechanicy nie wiedza co robic, czy przy wymianie rozrządu mogli cos przestawic, uszkodzic? Maja na cos szczegolnie zwrocic uwage przy ustawianiu rozrzadu ?
Oddawałem sprawne auto a teraz faluje i glosno pracuje.
Martin287:
Witam cię kolego. Ja tak miałem w innym aucie . okazało się że rozrząd był źle ustawiony. Niech sprawdza jeszcze raz. I zobacz czujnik położenia walka rozrządu. A i nie odbieraj auta puki nie poprawia tego co zpaprali. Pozdrawiam .Jutro jeszcze zadzwonił do swojego mechanika i zapytań co mogli jeszcze zepsuć.
lukasses:
Ok dziekuje, czekam na odpowiedz
[ Dodano: 2015-11-04, 13:10 ]
Hej, przepraszam za post pod postem, ale mam nowe info:
cisnienie na cylindrach wzorcowe,
luzy zaworowe wzorcowe
Rano na zimnych siliku, objawy sa duzo wieksze, trzesie calym autem I wyrzuca p0303 (wypadanie zaplonu na 3 cylindrze)
Mechanicy wykrecili swiece, swieca na 3 cylindrze jest zalana, reszta czysta.
Zamienili cewki 3 z 4, czekaja, az auto ostygnie I zobacza czy wyrzuc blad na 4 cylindrze, jesli tak to wymiana cewki I zalatwione, jesli nie to nie mam pojecia.
Dodam tylko, ze czekaja na to az auto ostygnie, poniewaz gdy jest cieple wyrzuca blad wielokrotnego wypadania zaplonu p0300 zamiast p0303...
[ Dodano: 2015-11-05, 14:37 ]
Update,
Wymienili cewke na 3 cylindrze, jest spora poprawa.
Wczesniej obroty falowaly pomiedzy 620 a 720
teraz pomiedzy 680 a 700
Natomiast dalej przy wcisnieciu buta w podloge miga sie check. Wyrzuca p0300.
Jak myslicie co to moze byc ? Inne cewki polecialy po wymianie swiec ? Dziwny zbieg okolicznosci, na jutro maja zamowione nowe cewki I beda probowali podmieniac I patrzec czy jest poprawa.
Zawolali jeszcze tam innego mechanika aby zobaczyl co I jak z tym rozrzadem.
Zrobili zdjecia znakow z przylozona suwmiarka, wiec chyba nie ma opcji, aby byl przestawiony.
[ Dodano: 2015-11-05, 14:37 ]
Update,
Wymienili cewke na 3 cylindrze, jest spora poprawa.
Wczesniej obroty falowaly pomiedzy 620 a 720
teraz pomiedzy 680 a 700
Natomiast dalej przy wcisnieciu buta w podloge miga sie check. Wyrzuca p0300.
Jak myslicie co to moze byc ? Inne cewki polecialy po wymianie swiec ? Dziwny zbieg okolicznosci, na jutro maja zamowione nowe cewki I beda probowali podmieniac I patrzec czy jest poprawa.
Zawolali jeszcze tam innego mechanika aby zobaczyl co I jak z tym rozrzadem.
Zrobili zdjecia znakow z przylozona suwmiarka, wiec chyba nie ma opcji, aby byl przestawiony.
Zibi.S68:
Witam Cię kolego kiedyś miałem gazetę motoryzacyjną w rękach, w której był artykuł na temat silników, które są na czarnej liście gazowników. Niestety był na niej silnik 2,7 hyundai. Pisali w tym artykule, że problemy pojawiają się już po kilkudziesięciu kilometrach. Nie wiem na ile jest to prawdą. Mam nadzieję, że Twoje problemy z samochodem nie są związane z montażem gazu.
ololysy:
Pewnie nic to nie wniesie do meritum sprawy, ale u mnie na gazie zrobiłem ponad 20.000 km w ciągu roku i żadnych problemów. Jeżeli objawy występują przy zasilaniu benzyną, szukałbym przyczyn po tej stronie. Pozdrawiam..
Nawigacja
[#] Następna strona