Forum > i40 VF

[i40 VF] usterka sprzęgła - trzęsący się samochód

(1/8) > >>

mr.?:
Od jesieni 2013 roku borykam się z usterką sprzęgła objawiającą się trzęsącym się samochodem podczas ruszania (do przodu i do tyłu).
ASO w trakcie rocznego przeglądu stwierdziła, że wibracje są w normie. W 2014 roku mechanicy w innym ASO stwierdzili niepoprawną pracę sprzęgła i wystąpili do Hyundai Motor Poland o zgodę na jego wymianę. W trakcie oczekiwania na zgodę, ASO utraciła autoryzację. Zmuszony byłem do ponownego rozpoczęcia procedury naprawy w trzecim ASO. Mechanicy w dniu 27 lutego 2015 roku dokonali wymiany tarczy sprzęgła z dociskiem. Niestety wymiana ta nie usunęła usterki. W dniu 2 czerwca 2015 roku mechanicy ASO dokonali wymiany regulatora sprzęgła. Wymiana ta także nie usunęła usterki. W dniu 12 października 2015 roku, w trakcie rocznego przeglądu, nie usunięto usterki. W dniu 14 października 2015 roku uzyskałem informację, że mechanicy ASO nie wiedzą jak mogą mi pomóc i usunąć usterkę pojazdu.

Napisałem pismo do Hyundai Motor Poland i czekam na odpowiedź.

Czy ktoś coś podobnego miał? Jeśli tak, to w jaki sposób usunięta została usterka?

Zbychu:
A czy ci serwisowi wymieniacze sprawdzili luzy wzdłużne  koła dwumasowego ? Jeżeli robi Ci kangury do przodu i tyłu na rozbiegu, a docisk został wymieniony poszedł bym w stronę dwumasy.

mr.?:
W serwisie powiedzieli mi, że skoro wymienili już wszystko i nie pomogło to nie wiedzą co dalej robić.
Powiedziałem im, że została jeszcze dwumasa do wymiany. Po kilku minutach narady stwierdzili, że gdyby dwumasa była wadliwa to usterka i objawy, które opisuję nasilałyby się. U mnie sytuacja jest stała, więc to nie dwumasa.

Zobaczymy co odpisze HMP.

Zbychu:
Hyundai ogólnie nie jest aż tak bardzo zaawansowany technicznie tym bardziej  w tej materii na tyle, aby ASO mogło mieć pretekst do bezradności, to raczej moim zdaniem kompromituje ten konkretny serwis do którego się udałeś. Poza tym, dlaczego mając wszystko rozebrane wówczas nie garneli się do "narady", czyli co, wychodzi na to, że  dwumasy nie sprawdzali fizycznie? Jeżeli masz możliwość to jedz do innego serwisu, lub czekaj aż poleci do końca, w obu jednak przypadkach zażądał bym kategorycznie pisemnego oświadczenia że nie mogą ustalić przyczyny i nie wiedzą  co robić.

mr.?:
Nie sprawdzali dwumasy. Na moje pytania nie umieli odpowiedzieć.
Wysłałem pismo do HMP i czekam na odpowiedź.
Jeżeli nie odpowiedzą na pismo to uderzam do Kancelarii Radców Prawnych i żądam towaru wolnego od wad na podstawie Kodeksu Cywilnego.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej