Forum > Lantra

"dziura" w obrotach?!

<< < (2/2)

LukaszMix:
Nie po prostu ustawil zaplon tak zeby auto chodzilo jak najlepiej.


A teraz to juz nie wiem co z tym autem, raz chodzi dobrze a po chwili obroty warjuja, plywaja od 1000- do ponad 2000. Mimo ze wymienilem silniczek krokowy nadal tak sie dzieje, zastanawiam sie czy to nie kadesatory w ECU. Bo czytalem ze zdarzaa sie ze wysychaja lub wylewaja. jak mam to spradzic sam???? Moze ktos wie prosze o info

<pomocy> <pomocy> <pomocy> <pomocy> <pomocy> <pomocy> <pomocy>

Grzesik1:
zacznij od regulacji zapłonu lampą stroboskopową, potem regulacja wolnych obrotów, a dopiero potem reszta,

W brew pozorom sama regulacja obrotów(dobra regulacja) powinna rozwiązać problem

LukaszMix:
Tylko ze ostatnio ustawilem wolne obroty i byly troche ponizej 1000 obroty sie ustabilizowaly tylko na chwile. po kilku odpaleniach zaczely znowu wariowac i tak jest caly czas tzn. raz obroty sa stabilne a po chwili wariuja to zalezy co mu odbije.
To mi najbardziej podpada.

Zauwazylem jeszcze jeden maly szczegol, po odpaleniu auta i zapaleniu swiatel swiatla swieca dobrze, ale po pierwszym dodaniu gazu przygasaja i tak juz zostaje, dziwi mnie to bo powinno byc na odwrot! Moze tutaj tez jest jakas przyczyna lub pokazuje to co jest nie tak. Chodzi tez o to ze nie swieci mi sie kontrolka od ladowania po przekreceniu kluczyka.

A dzisiaj jak jest juz sucho autko chodzi duzo lepiej, nie dusi sie i nawet obroty trzyma

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej