Forum > i30 FD

[i30 FD] Interfejs diagnostyczny - jaki ?

(1/2) > >>

sisimon:
Chciałbym zapytać jaki zakupić interfejs do diagnostyki błędów, parametrów pracy silnika, kasowania błędów w modelu i30 CW ? Są interfejsy ELM327 USB za 120 zł oraz na nowszym procesorze OBDLink SX USB za 300 zł. Czy macie jakieś doświadczenia z tymi interfejsami ? Ostatnio w ASO skasowali mi błąd kąta skrętu kierownicą (wspomagania) - wgrali mi nowszy soft po którym błąd zniknął. Chciałbym sam w domu sprawdzić czy ten błąd np. nie powrócił.

Clins299:
ELM327    to najprostszy dostępny możliwy interfejs diagnostyczny.
Możesz nim sprawdzić aktualne dane przesyłane do komputera.
Jeśli chodzi o ingerencje w oprogramowanie czy tam w korektę licznika tym urządzeniem tego nie zrobisz. Na pewno jest w stanie skasować checka.  

Jak masz kupować ELM327 z z bluetooth-em  i parujesz go z tel. z Androidem z zainstalowaną apką: Torque Pro (OBD 2 & Car).

Myślę że większość parametrów odczytasz jak tutaj:

//www.youtube.com/watch?v=P0GsFnpPFpo

Ps używałem takiego w swojej i30  i działa!

peter0071:
Witam.Polecam ELM 327 z blutliem u mnie działa super a poprzez apke Torque usuniesz czeka i odczyttasz wiele danych.

ergoline:
Witam,
interesuję się zakupem interfejsu, jednak poza zwykłym sprawdzeniem błędów chciałbym mieć dostęp do błędów/diagnostyki ABS, ESP, poduszek, itp.

Zgodnie z informacją
======
Jeszcze sprawa Hyundaiow po 2005 roku z szyna CAN, tam trzeba troszeczke inny przewod z obsluga CAN oczywiscie i prawdopodobnie nie trzeba recznie laczyc ze soba pinow, bo portokol CAN sam sobie powinienien to obsluzyc, ale to jest niepotwierdzone. Trzeba doczytac/sprawdzic. Potrzebny przewod nazywa sie " K+CAN 1.4I" na chipsecie FTDI.
======
(http://www.forum.hyundaicoupe.pl/viewtopic.php?f=4&t=12542)


Czy ktoś ma taki kabelek i próbował co można nim osiągnąć?

sisimon:
ponawiam pytanie :) aby skasować błąd np. poduszki to wystarczy że zakupię Icar2 OBD2 (posiadam Hyundai i30CW z 2009 r.) ? czy ten moduł w tym samochodzie nie działa ?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej