Forum > i30 FD

[i30 FD] luzy zaworowe

(1/3) > >>

wolodi:
Chciałem zapytać czy faktycznie należy skontrolować luzy zaworowe po przebiegu 90tys. km?i czy jest to skomplikowane? i ile mniej więcej kosztuje?

kosmos2011:
Dodaj tag tematu wg poniższej instrukcji.

Trzeba kliknąć po prawej stronie postu na „EDYTUJ” i następnie:





--- Cytat: "wolodi" ---czy jest to skomplikowane?
--- Koniec cytatu ---




http://www.i30.com.ua/threads/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B0-%D0%B8-%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%83%D0%BB%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2.2482/


http://monolith.in.ua/tehn-operacii-hyundai-i30/?pag=5



--- Cytat: "wolodi" ---czy ... należy skontrolować luzy zaworowe po przebiegu 90 tyś km.
--- Koniec cytatu ---



http://hyundaiklub.pl/forum/dload.php?action=file&id=67 strona 407.

wolodi:
Dzięki za odpowiedź. A ile tak mniej więcej kosztuje to sprawdzenie? to duża operacja?A instrukcja dotyczyła zdaję się i30 II generacji, ja mam z 2007r.

kosmos2011:

--- Cytat: "wolodi" ---A instrukcja dotyczyła zdaję się i30 II generacji, ja mam z 2007r.
--- Koniec cytatu ---


A możesz napisać czym różni się silnik G4FC generacji FD od silnika G4FC generacji GD.

piwi:
Na pewno mocą ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej