Autor Wątek: [i20 PB] [i20 PB] Kampanie naprawcze, Technical Service Bulletin  (Przeczytany 23210 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[i20 PB] Kampanie naprawcze, Technical Service Bulletin
« dnia: 15 Lipiec 2015, 23:04:16 »
« Ostatnia zmiana: 21 Czerwiec 2020, 13:18:07 przez Brt »

Offline de_assis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 322
[i20 PB] Kampanie naprawcze, Technical Service Bulletin
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Lipiec 2015, 22:18:32 »
Dzięki kolego.

Szkoda ze niektore barany z ASO nie wiedza ze maja taki system w swoim komputerze, wszystkim by zylo sie lepiej

Offline Jacaw

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 134
[i20 PB] Kampanie naprawcze, Technical Service Bulletin
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Lipiec 2015, 00:47:55 »
Dzięki za namiar, ale niestety angielski to dla mnie raczej język obcy, więc może ktoś się już przez to przegryzł i może mi powiedzieć, czy jest tam coś ciekawego dla i20 z 2011 (silnik 1.2, wersja Comfort) ?

Offline Kudłaty_1975

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 235
[i20 PB] Kampanie naprawcze, Technical Service Bulletin
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Lipiec 2015, 07:14:12 »
Jak dobrze zrozumiałem, to sprawa dotyczy defektu/usterki układu kierowniczego/wspomagania/kolumny kierowniczej wydającego głośne dźwięki, stukanie na wyboistych drogach.  Podane są dwa sposoby/zalecenia  naprawy.  

Przypadek A dotyczy  modeli i20:
wyprodukowanych w latach: 23.07.09 ~ 31.07.10
o numerach VIN:  073867 ~ 207656

Przypadek B dotyczy  modeli i20:
wyprodukowanych w latach: 01.12.08 - 22.07.09
o numerach VIN:  016366 ~ 073866

 Mi się chyba udało. Mój jest z czerwca 2011, ale nigdy nic nie wiadomo.

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[i20 PB] Kampanie naprawcze, Technical Service Bulletin
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Lipiec 2016, 19:18:29 »
TSB (Technical Service Bulletin) i20 zebrane w jednym miejscu. Miłego przeglądania  :-P

https://www.dropbox.com/sh/p92kv9fgtyo4nsv/AABqKeUY9w3gRGJql4vP6PQAa?dl=0

Offline steyr

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 134
[i20 PB] Kampanie naprawcze, Technical Service Bulletin
« Odpowiedź #5 dnia: 19 Lipiec 2016, 23:11:37 »
Trzeba się logować żeby to zassać?

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[i20 PB] Kampanie naprawcze, Technical Service Bulletin
« Odpowiedź #6 dnia: 19 Lipiec 2016, 23:34:26 »
Sam nie wiem. ale możesz pobrać z tej strony (trzeba klikać na błękitny napis "здесь")  http://www.hyundai-i20-club.ru/forum/showthread.php?t=2838

Offline steyr

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 134
[i20 PB] Kampanie naprawcze, Technical Service Bulletin
« Odpowiedź #7 dnia: 17 Wrzesień 2016, 22:31:52 »
Cześć,

a ja sie zapytam czy ktoś skorzystał z tej kampanii? U mnie właśnie stuka przekładnia. Zwłaszcza słychać na postoju jak się kręci kierownicą z chwilą jak się chce zmienić kierunek obrotu głównie z prawego na lewy. Czy może ktoś wie gdzie można dostać te poprawione elementy przekładni z biuletynu? Na naprawę przez Hyundai nie liczę, niech chociaż mi dadzą info gdzie mogę to kupić :!:

matejo

  • Gość
[i20 PB] Kampanie naprawcze, Technical Service Bulletin
« Odpowiedź #8 dnia: 18 Październik 2016, 21:29:01 »
Ponawiam zapytanie, czy ktoś wiercił temat akcji serwisowej? Ostatnio kolega wymienił dwumas w Hondzie na używkę, padł mu i ktoś podpowiedział, poczytaj akcje może był wadliwy, poczytał, i okazało się, że faktycznie ASO Hondy prowadzi akcje naprawcze, wymienili mu na nowiutki dwumas i teraz pojeździ dłuższy czas ;)

Napisałem dzisiaj maila do Hyundaia i czekam na odpowiedź, jeżeli ten rosyjskojęzyczny załącznik był ok, to mój załapie się na lakierowanie drzwi przy klamce, wymianę uszczelki przy piszczącym sprzęgle i bardzo słabo działająca skrzynia biegów szczególnie biegi 1, 5 i R.

Na wszelkie zamieszczone uszczelki też bym się nie pogniewał ;) Dam info jak coś się dowiem

Offline de_assis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 322
[i20 PB] Kampanie naprawcze, Technical Service Bulletin
« Odpowiedź #9 dnia: 18 Październik 2016, 22:49:51 »
Czyli darmowa naprawa po gwarancji bo nie przeprowadzono u Ciebie akcji która powinna być zrobiona u wszystkich?

matejo

  • Gość
[i20 PB] Kampanie naprawcze, Technical Service Bulletin
« Odpowiedź #10 dnia: 18 Październik 2016, 22:51:33 »
no tak to zadziałało w Hondzie.

Offline Jacaw

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 134
[i20 PB] Kampanie naprawcze, Technical Service Bulletin
« Odpowiedź #11 dnia: 19 Październik 2016, 08:29:07 »
Cytat: "steyr"
Cześć, a ja sie zapytam czy ktoś skorzystał z tej kampanii? U mnie właśnie stuka przekładnia.

Jestem właśnie po wymianie przekładni, ale nie w ramach tej akcji - teoretycznie mój jest z 2011 więc się na to nie łapał, ale normalnie na resztkach gwarancji, która się skończyła w czerwcu... jednak stuki wyszył podczas ostatniego 5-tego przeglądu (kilka dni przed końcem gwarancji).
Wpierw było podejrzenie, że to zawieszenie, czyli na mój koszt naprawa, ale okazało się, że to przekładnia. Musiałem nieco poczekać, bo przez 4 miesiące ustalano, czy gwarancja to obejmuje i ogólnie jak to zrobić, skoro już jestem po. Na szczęście się udało i w zeszły piątek mi wymienili.

Możesz ewentualnie zadzwonić do ASO Autokopex w Katowicach (tam mi to robili) i może Ci powiedzą jakie ma oznaczenia ta część, albo gdzie to kupić. Chociaż u mnie chyba wymienili całą przekładnię i nie wiem czy sami się orientują jak przekładnie naprawić.

matejo

  • Gość
[i20 PB] Kampanie naprawcze, Technical Service Bulletin
« Odpowiedź #12 dnia: 19 Październik 2016, 17:22:51 »
Odpisali mi że aktualnie nie ma żadnych akcji, al wysłałem im paczkę z ww. linku po rosyjsku , zobaczę czy coś zdziałam

Offline steyr

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 134
[i20 PB] Kampanie naprawcze, Technical Service Bulletin
« Odpowiedź #13 dnia: 21 Październik 2016, 22:15:08 »
Ja napisałem do kilku hurtowni w PL, wysyłając im link z ang. strony odnośnie biuletynu na akcje naprawczą przekładni. Nigdzie nie mają takich zestawów naprawczych, a jeden serwis mi"niby" sprawdził po nr. Vin auto, i podobno "moje" auto przeszło wszystkie akcje naprawcze :!: Napisałem też do Hyundai Polska, automat przyjął zgłoszenie i kazał czekać na kontakt z ich strony. I tak już czekam chyba 2 miesiące.

matejo

  • Gość
[i20 PB] Kampanie naprawcze, Technical Service Bulletin
« Odpowiedź #14 dnia: 22 Październik 2016, 09:49:04 »
krótko mówiąc, mają gdzieś klienta,  liczyłem, że jak im wyślę te biuletyny to coś wskuram,  jeszcze muszę napisać maila do UOKIK, że wszędzie są akcje tylko w Polsce  nie ma