Witam Panowie kolejny temat a w zasadzie jego kontynuacja w nowym wątku... Tydzień temu wymieniłem rozrząd + czyszczenie przepustnicy. Mechanik po wymianie powiedział, że "poprzedni właściciel miał przesunięty pasek rozrządu o jeden ząbek, teraz będziesz miał więcej mocy, sprawdzałem 3 razy czy aby na pewno się nie pomyliłem". Zamiast większej mocy mam szarpanie, większe spalanie i strzelanie w tłumik. Moje pytanie co do cholery? rozrząd? przepustnica? sonda lambda?
Dodam Tylko, że doszły nowe usterki świece w oleju( świece wymieniłem), uszczelka pod klawiaturę zamówiona dochodzi do tego pytanie czy z cewkami wszystko w porządku.
[ Dodano: 2015-06-19, 22:29 ]http://allegro.pl/rozrzad-hyundai-sonata-2-0-po-98-santa-fe-0529n-i5346180937.html mój zestaw rozrządu
nowy ROZRZĄD kpl. -
FIRM : " MITSUBOSHI + GATES + VALEO"
Indeks : E10529
ROZRZAD SKŁADA SIE z 6 ELEMENTÓW :
PASEK Rozrzadu "MITSUBOSHI" - 173 zebów
PASEK Balansowy "GATES" - 65 zębów
NAPINACZ HYDRAULICZNY Rozrządu "OEM-HYUNDAI"
NAPINACZ Balansu "VALEO/GMB"
ROLKA Prowadząca 1 "VALEO/GMB"
ROLKA Prowadząca 2 "VALEO/GMB"