Forum > i40 VF

[i40 VF] i40 plyn chlodniczy

<< < (17/18) > >>

Pajaro:
Test zrobiłem i nic nie wykazał ale nie było "bąbelkowania" w rurce. Generalnie silnik jest po wymianie właśnie ze względu na wadę fabryczną- przejechane jakieś 30 tys km. Oleju przybywa- wydaje mi się że to wina zapchanego DPFa. Płynu ubyło od maksymalnego poziomu do minimum w około 4 tys km. W zbiorniczku jest syf w postaci czarnych plam ale to ewidentnie z wcześniejszej "usterki". Białego dymu nie puszcza- ale nie wiem jak to jest z dymieniem przy DPFie.

Alfred:
Co do korka to możesz sprawdzić teorie. Kosztuje z 10zl. Z mojego doświadczenia z płynem chłodniczym w i40 to jeżeli nigdzie nie ma śladów wycieku to jeszcze jest opcja EGR i jego chłodnicy. Mi wymienili caly EGR bo obstawiali, ze nieszczelnosc jest tam (widzieli zatlusczenie). U mnie to jednak nie pomogło. Podobno jest to awaria czesto mylona z uszczelka pod glowica.
 
Pytanie inne. Jaki masz przebieg tego auta i kiedy ci wymieniali silnik?

Pajaro:
Silnik wymieniony był według serwisu przy 136 tys km, ma teraz niecałe 150 tys. Niestety samochód mam po gwarancji, silnik wymieniony był w ASO w Niemczech. W chwili wolnej będę dalej szukał wycieków na rozgrzanym silniku. Może któryś przewód jest źle nałożony i puszcza. Wydaje mi się że gdyby uszczelka była walnięta to w przewodach było by wysokie ciśnienie, a nie ma go wcale.

ELETomek:

--- Cytat: "Pajaro" ---Test zrobiłem i nic nie wykazał ale nie było "bąbelkowania" w rurce. Generalnie silnik jest po wymianie właśnie ze względu na wadę fabryczną- przejechane jakieś 30 tys km. Oleju przybywa- wydaje mi się że to wina zapchanego DPFa. Płynu ubyło od maksymalnego poziomu do minimum w około 4 tys km. W zbiorniczku jest syf w postaci czarnych plam ale to ewidentnie z wcześniejszej "usterki". Białego dymu nie puszcza- ale nie wiem jak to jest z dymieniem przy DPFie.
--- Koniec cytatu ---


Oleju przybywa, czarne plamy w zbiorniczku czy ten silnik ma chłodnicę oleju? Jeśli tak to tam bym szukał przyczyny.

Pajaro:
Tak ten silnik ma chłodnicę oleju razem z zaworem EGR.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej