Forum > i40 VF

[i40 VF] Chip tunning i40 1.7 CRDi (115 KM -> 135 KM)

<< < (11/21) > >>

krzysiekchl:
Sam nie wiem. Zacznę od mapy . Kurczę najgorzej znaleźć przyczynę

Venom:
no tak, od czegoś musisz zacząć

MD13:
Numer błędu wskazuje na EGR. Jak by nie patrzeć.

krzysiekchl:
Tak, wskazuje. Ale już go nie ma. Był i znikł.

MD13:
to chyba musisz zacząć od mapy, jeśli podejrzewasz ,ze to coś popsuło. Albo zawór egr się nie domyka z jakiś powodów czy to sadzy czy uszkodzenia. Dziwi mnie ten gwizd o którym piszesz. Gwizd świadczył by o turbinie tylko obroty zdecydowanie za nisko. Albo z ciśnieniami coś jest popitolone.

Venom a jesteś pewien na 100% że masz włączony?? Bo jak ja byłem na poprawce to był też jeden koleś i tam gadka była właśnie o EGR żeby wyłączyć. I jak się ten z g- lab wzioł do podpięcia i wyłączenia to się okazało że zrobił to z automatu wcześniej i nawet o tym nie pamiętał. Więc możesz mieć EGR wyłączony i tego po prostu nie wiesz.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej