Forum > i40 VF
[i40 VF] Chip tunning i40 1.7 CRDi (115 KM -> 135 KM)
krzysiekchl:
Sam nie wiem. Zacznę od mapy . Kurczę najgorzej znaleźć przyczynę
Venom:
no tak, od czegoś musisz zacząć
MD13:
Numer błędu wskazuje na EGR. Jak by nie patrzeć.
krzysiekchl:
Tak, wskazuje. Ale już go nie ma. Był i znikł.
MD13:
to chyba musisz zacząć od mapy, jeśli podejrzewasz ,ze to coś popsuło. Albo zawór egr się nie domyka z jakiś powodów czy to sadzy czy uszkodzenia. Dziwi mnie ten gwizd o którym piszesz. Gwizd świadczył by o turbinie tylko obroty zdecydowanie za nisko. Albo z ciśnieniami coś jest popitolone.
Venom a jesteś pewien na 100% że masz włączony?? Bo jak ja byłem na poprawce to był też jeden koleś i tam gadka była właśnie o EGR żeby wyłączyć. I jak się ten z g- lab wzioł do podpięcia i wyłączenia to się okazało że zrobił to z automatu wcześniej i nawet o tym nie pamiętał. Więc możesz mieć EGR wyłączony i tego po prostu nie wiesz.
Nawigacja
[#] Następna strona