Masowy, od akumulatora nie będzie się grzał, choćby z tych cienkich spłynęła już izolacja. Jest gruby i może przenieść bardzo duże prądy. Jeżeli dotykając przewodu masz uczucie gorąca ale możesz go trzymać w dłoni, nie przejmowałbym się tym zbytnio jeżeli chodzi o bezpieczeństwo. Druga sprawa, że ciepło to zawsze strata prądu na przewodzie i mniej go dla odbiornika. Można by przemierzyć pobory na bezpiecznikach poszczególnych obwodów i wiedziałbyś wtedy czy coś faktycznie bierze za dużo czy Hyundai zaoszczędził na przekrojach przewodów. Wentylator na max to zwykle 8-10 A, pozycyjne/drogowe 4-6 A. To potrafi zagrzać "budżetowy" przewód. Ty bardziej, jeżeli księgowy zaprojektuje obwód w którym kilka odbiorników jest zasilanych osobnymi przewodami od strony +, ale z jedną masą tego samego przekroju choć w grubszej izolacji :lol: