Forum > Getz

[Getz TB] Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów

<< < (3/3)

kosmos2011:

--- Cytat: "marrgoss" ---którzy trzymają wysoką jakość.
--- Koniec cytatu ---


Też tak kiedyś myślałem.

marrgoss:
masz złe doświadczenia w tym względzie?

Scorpio:
Ja założyłem Elring, firma polecana przez wiele osób w tym mechaników.

marrgoss:
Teraz dopiero kojarzę, że kiedyś mi puszczał uszczelniacz korbowodu jak miałem Forda Focusa. Za namową sprzedawców i mechaników zachwalających jakość Reinza wstawiłem właśnie taki uszczelniacz. Po niecałych dwóch miesiącach jadąc w trasie dosłownie go wywaliło i uciekł cały olej z silnika. Wkurzony, że znów trzeba wszystko robić łącznie z rozrządem wstawiłem oryginał Forda (cenowo w zasadzie identyczny) i jeździł aż do czasu kiedy po dzwonie pozbyłem się tego auta (jakieś 2 - 3 lata).
Zatem Twoja rada Kosmos2011 jest dobra :)
Obecna oryginalna uszczelka ma 13 lat więc nie ma się co dziwić, że się zużyła.

Jestem w końcu po operacji wymiany.
Stara uszczelka po zdjęciu pokrywy dosłownie się rozsypała, guma nabrała konsystencji kruchego plastiku i to był chyba ostatni dzwonek na jej wymianę. Dodatkowy silikon był dany po całości poprzecznych ścianek więc ja też dałem podobnie. Szukałem do tego z racji LPG jak najbardziej odpornego na temperaturę uszczelniacza i znalazłem coś takiego http://galonoleje.pl/silikonowe/5379-moje-auto-uszczelniacz-silikonowy-85g-szary.html?search_query=silikon&results=153
Wiązał dość długo, mam nadzieję że okaże się trwały i skuteczny.
W sumie w całości tej roboty najdłużej trwało czyszczenie i mycie styku pokrywy jak i bloku silnika.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej