Forum > Getz

[Getz TB] Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów

(1/3) > >>

Tiesto83:
Od dłuższego czasu pocił mi się silnik (turbina sucha na szczęście). Ostatnie badanie techniczne Getz przeszedł ledwo ledwo i muszę się tym zająć.

Diagnosta zasugerował wymianę uszczelki pod pokrywą zaworów. Czy ktoś może już to wymieniał?

kosmos2011:
Uszczelka na rysunku część o numerze 22441B https://www.motointegrator.pl/produkty/1193067-uszczelka-pokrywy-kia-n40522k

Uszczelniacz wtryskiwacz część o numerze 22443B

http://epc.japancars.ru/hyundai/#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

Trzeba ściągnąć plastikową pokrywę potem wymontować wtryskiwacze i zdemontować pokrywę rozrządu.

https://www.drive2.ru/l/4999622/

Tiesto83:
Dziękuję za niezawodne (jak zawsze) rysunki. Niestety zanotowałem porażkę z mechaniką.Inaczej niż w rosyjskim tutorialu, wtryskiwacze po 120 tys. km nie chcą wyjść i wymiana utknęła martwym punkcie.

robaszek127:
Jesli poci się trochę tak jak ja mam to nie ruszam uszczelki a przed przeglądem można umyć silnik i po kłopocie. mały wyciek to tragedii nie ma.

marrgoss:
Odświeżę temat, bo mnie zaczął dotyczyć, silnik wyraźnie zachlapany olejem.
Ale pytanie mam - czy w siniku 1.3 podobne wygląda wymiana uszczelki?
Tak jak się przyglądałem pod maską to wystarczy odkręcić pokrywę i tyle, nie ma tak jak w dieslu wtryskiwaczy bo kolektor z listwą jest za silnikiem.
Dobrze myślę czy się mylę?
Nie chcę czekać za długo bo z doświadczenia wiem, że problem będzie się nasilał. Miałem tak kiedyś z fiatem uno. W porę nie wymieniona uszczelka skutkowała z czasem znacznymi ubytkami oleju i usyfionym na maksa silnikiem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej