Autor Wątek: problem z obrotami po przełączeniu na benzynę ratunku  (Przeczytany 2562 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

esculap80

  • Gość
problem z obrotami po przełączeniu na benzynę ratunku
« dnia: 01 Listopad 2008, 14:47:17 »
witam użytkowników. Od pewnego czasu mam problem z silniczkiem jeżeli przełącze go na benzynę. Objawy są takie: odpala i ssie na zimnym bez problemu trzyma obroty.po ruszeniu z jedynki i wysprzęgleniu chcąc wrzucić wyższy bieg lub po wysprzęgleniu jedynki i hamowaniu silnik gasnie lub obrty spadają do ok 250 RPM. stało się to niebezpieczne ponieważ mój hultaj zgasł mi raz na skrzyżowaniu przy niezłej prędkości i prawie wyrżnąłem w kamienice bo przy zgaszonym silniku poszło się szczypać wspomaganie hamulca i kierownicy(myślałem że wyrwe kolumne kierowniczą). Natomiast na LPG jest wszystko igła.
czy może być to wina modułu sterującego przy kolektorze ssącym czy może problem z wtryskiwaczami, byłem u mechanika mówi że nie ma zielonego pojęcia co może być przyczyną.POMOCY!!!!

BartBartez

  • Gość
problem z obrotami po przełączeniu na benzynę ratunku
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Listopad 2008, 21:41:09 »

esculap80

  • Gość
problem z obrotami po przełączeniu na benzynę ratunku
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Listopad 2008, 20:09:24 »
no tak ale na jałowym biegu jest wszystko ok dopóki nie zacznie się hamować lub podwyższać biegi

próbowałem z STP nic nie pomaga , jeżdżę na raczej dobrym paliwie , tankuje tylko na statoil

---
Brt85: Używaj opcji Edytuj. Czytaj regulamin!

esculap80

  • Gość
problem z obrotami po przełączeniu na benzynę ratunku
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Listopad 2008, 14:08:42 »
to jednack chyba wtryskiwacze dzięki
pozdro :-)

daroreczek

  • Gość
problem z obrotami po przełączeniu na benzynę ratunku
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Listopad 2008, 20:47:52 »
witam wszystkich mam problem ze swoim hultajem a mianowicie taki na benzynie nie dodajac gazu obroty mi skacza raz w góre raz w dół kiedys odłaczyłem taki element który mozna wykrecic jest podobny do czujnika tempertury ale jest mniejszy i jest wkrecony w przepustnice gdy wypiĄłem kostke to silnik równo chodził tylko był słabszy ten element który był podłączony mała kostka to nie jest silniczek krokowy i pytanie jak tyo sie nazywa bo chciał bym kupic nowy bo to mozliwe ze jest główna przyczyna skakania obrotów prosze o odpowiedz

esculap80

  • Gość
problem z obrotami po przełączeniu na benzynę ratunku
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Listopad 2008, 20:00:22 »
jest to potencjometr przy kolektorze ssącym ale stary -tego się nie demontuje .kosztuje on ok 80-100 zł
 :-D