Forum > i40 VF

[i40 VF] Tarcze hamulcowe w i40

<< < (7/22) > >>

Jarzyna15:
Jasna sprawa że toczenie to zbieranie części milimetra, ale chodzi mi czy znasz kogoś kto w innym samochodzie miałby takie problemy z nowymi tarczami nie z  jednym kompletem ale z 2 lub 3? To napewno nie jest normalne że tarcza bez bicia wytrzyma 3k km, a po tym dystansie jest do zmiany lub nadaje się do obróbki. I tu trzeba znaleźć rozwiązanie jaki jest tego problem. Ponawiam moje poprzednie pytanie czy różnica między tarcza 300 a 320 mm ma jakiś wpływ na bicie przy felgach 18".

Hants:
A tak z ciekawości, czy któryś z Was dokręcał koła kluczem dynamometrycznym po wymiane?

Gdzieś na jakimś forum przeczytałem, że to może być istotne przy tarczach funkiel-nówkach.

Jarzyna15:
To też rowniez przerabialem i klucz dynamometryczny byl w użyciu.

wtom:

--- Cytat: "Jarzyna15" ---Jasna sprawa że toczenie to zbieranie części milimetra, ale chodzi mi czy znasz kogoś kto w innym samochodzie miałby takie problemy z nowymi tarczami nie z  jednym kompletem ale z 2 lub 3? To napewno nie jest normalne że tarcza bez bicia wytrzyma 3k km, a po tym dystansie jest do zmiany lub nadaje się do obróbki. I tu trzeba znaleźć rozwiązanie jaki jest tego problem. Ponawiam moje poprzednie pytanie czy różnica między tarcza 300 a 320 mm ma jakiś wpływ na bicie przy felgach 18".
--- Koniec cytatu ---


trzeba sprawdzić czy krzywią się obie czy tylko z jednej strony, przeważnie jak zacisk nie odbija to przegrzewa tarczę i ta się krzywi. może tez być problem z piastą.

Jarzyna15:
Dobry pomysł z tym zaciskiem sprawdzę to tylko nie wiem kiedy czas na to pozwoli. Piasty sprawdzone i są ok.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej