Autor Wątek: [Santa Fe SM] Filtr cząsteczek stałych  (Przeczytany 11364 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline BBallFreaker

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 76
[Santa Fe SM] Filtr cząsteczek stałych
« Odpowiedź #15 dnia: 11 Czerwiec 2015, 22:59:31 »
W ASO potwierdzili rok 2007 (co zresztą widać po dziesiątym symbolu w VINie). Potwierdzili też, że dwumasy brak, a to oznacza, że trzeba się będzie do nich raz jeszcze przejechać...

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Santa Fe SM] Filtr cząsteczek stałych
« Odpowiedź #16 dnia: 11 Czerwiec 2015, 23:03:45 »
Rok modelowy to 2007 rok produkcji 2006 i taki podajemy przy rejestracji na forum.

http://koreacat.ru/hyundai/vin?vin=KMHSH81WP7U138613

Offline BBallFreaker

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 76
[Santa Fe SM] Filtr cząsteczek stałych
« Odpowiedź #17 dnia: 11 Czerwiec 2015, 23:13:40 »
We wszystkich dokumentach, jakie posiadam, mam wpisaną datę produkcji 2007 więc nie rozumiem w czym problem...

[ Dodano: 2015-06-11, 23:16 ]
Co to za strona? Bo trochę bzdury wyświetla jeśli chodzi o wyposażenie :P O napędzie nie wspominając :P

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Santa Fe SM] Filtr cząsteczek stałych
« Odpowiedź #18 dnia: 11 Czerwiec 2015, 23:46:35 »
Są jeszcze takie.

http://epc.japancars.ru/hyundai/

http://www.neoriginal.ru/cat/hyundai

http://koreanaparts.ru/parts/hyundai/santa_fe/302

Co konkretnie się nie zgadza ?

Jak będziesz w ASO to spytaj o akcję serwisową na sprzęgło sprężarki klimatyzacji.

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=4365f59b6e45d83b

[ Dodano: 2015-06-12, 00:24 ]
Rzeczywiście to 4WD LOCKING to jest błąd.

Offline BBallFreaker

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 76
[Santa Fe SM] Filtr cząsteczek stałych
« Odpowiedź #19 dnia: 14 Czerwiec 2015, 15:46:00 »
Dostałem info z ASO.

"Witam,

W załączniku zdjęcie koła zamachowego dobrane z nr. nadwozia

Zdjęcie potwierdza, iż jest to zwykłe koło zamachowe, a nie dwumasowe.

Pozdrawiam"


[ Dodano: 2015-06-14, 15:50 ]
Co się nie zgadza? M.in. napęd, hak holowniczy i pewnie kilka innych pierdół, których nie mogę rozszyfrować.

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Santa Fe SM] Filtr cząsteczek stałych
« Odpowiedź #20 dnia: 14 Czerwiec 2015, 18:53:32 »
Każdy może się pomylić.


Offline BBallFreaker

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 76
[Santa Fe SM] Filtr cząsteczek stałych
« Odpowiedź #21 dnia: 14 Czerwiec 2015, 19:36:47 »
OK, z racji faktu, że akurat ja się na tym nie znam ;) to wynika z tego, że w radomskim ASO nie do końca kompetentni ludzie pracują :P

Offline ttt1970

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 17
[Santa Fe SM] Filtr cząsteczek stałych
« Odpowiedź #22 dnia: 29 Grudzień 2015, 21:24:56 »
Proszę o pomoc w rozkodowaniu vin-świeżo nabyty HULTAJ Santa FE 2.0crdi z 2004r.
Chodzi mi głównie o dwumasę ,dpf i typ dyfra tylnego bo nie wiem czy z LSD ,czy bez.Wprawdzie sprawdzałem na ruskiej stronie i pokazuje że dyfer z LSD,ale chciałbym być pewny.
vin:KMHSC81VP4U620341

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Santa Fe SM] Filtr cząsteczek stałych
« Odpowiedź #23 dnia: 29 Grudzień 2015, 22:31:56 »
http://hyundai.afora.ru/eur/vin/kmhsc81vp4u620341/

Teraz napisz na PW do Administratora (czerwony nick) o zmianę w profilu data produkcji 2003-10-05, a nie 2004.

Nie ma Dpf bo w SM nie było, koło zamachowe 23200-27100 dwu-masowe.

Auto z Francji

LSD

ABS

Oryginalny alarm+centralny z pilota

Elekt. szyby przód tył.

Immo

Audio 1 DIN

Turbina VGT

Tempomat

Elekt. i podgrzewane lusterka.

Skórzana kierownica.

Klimatronic

Tapicerka materiałowa

Wspomaganie kierownicy.

Offline ttt1970

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 17
[Santa Fe SM] Filtr cząsteczek stałych
« Odpowiedź #24 dnia: 30 Grudzień 2015, 15:16:05 »
Dzięki za pomoc-już myślałem,że choć dwumasy nie będzie ale patrząc na ceny tragedii nie ma,dziwi mnie tylko że turbina ze zmienną geometrią w najsłabszym silniku,a miałem taką w Lagunie i koszty niemałe w razie awarii.Jak na razie Hultaj po dużym serwisie i śmiga aż miło-pozdrowionka i Dosiego Roku.

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Santa Fe SM] Filtr cząsteczek stałych
« Odpowiedź #25 dnia: 30 Grudzień 2015, 19:07:10 »
No właśnie jeśli masz VGT to znaczy że masz silnik 103 kW czyli nie ten słaby.

witas

  • Gość
[Santa Fe SM] Filtr cząsteczek stałych
« Odpowiedź #26 dnia: 31 Grudzień 2015, 13:32:49 »
Witam, też proszę o pomoc w rozszyfrowaniu VIN- a

KMHSH81WP6U035569

 Santa Fe 2006 , 2.2 crdi
  Czy posiada dwumasę , dpf i jakie jest wyposażenie.
 Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Santa Fe SM] Filtr cząsteczek stałych
« Odpowiedź #27 dnia: 01 Styczeń 2016, 19:28:23 »
Ttt1970 sprawdź numer silnika powinien być taki D4EA3241247.



Żeby sprawdzić czy turbina ma VGT sprawdź czy jaki jest kształt przyłącza do kolektora (trójkąt lub kwadrat).



Strona www.historiapojazdu.gov.pl  pokazuje dane które urzędnik laik wpisał w dowód rejestracyjny przy pierwszej rejestracji w Polsce.

To że w dowodzie rejestracyjnym jest błąd to nic nowego w gruncie rzeczy najważniejszy jest vin.



[ Dodano: 2016-01-01, 19:41 ]



Witas data produkcji to 2006-03-03 czyli musisz u Administratora poprawić w profilu z 2005 na 2006.

http://hyundai.afora.ru/eur/vin/kmhsh81wp6u035569%20/

Posiada jak to w D4EB dwu-masę, ale z racji EURO3 nie ma Dpf.

Wyposażenie tak ogólnie:

Oryginalny alarm+centralny zamek na pilota

Czujnik do alarmu na podszybiu.

Elekt. szyby przód i tył.

Immo

PTC dodatkowa elektryczna grzałka w układzie ogrzewania

ESP, ABS

Elekt. i podgrzewane lusterka.

Skórzana tapicerka.

Elektryczne i podgrzewane siedzenia.

Tempomat

Klimatronic

witas

  • Gość
[Santa Fe SM] Filtr cząsteczek stałych
« Odpowiedź #28 dnia: 01 Styczeń 2016, 20:08:45 »
Dzięki serdeczne , pozdrawiam

Offline ttt1970

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 17
[Santa Fe SM] Filtr cząsteczek stałych
« Odpowiedź #29 dnia: 02 Styczeń 2016, 20:18:10 »
Dzięki kosmos2011-jesteś wielki-stawiam pifko za pomoc,jak na razie nie wnikam w numer silnika,bo parkuję pod chmurką i nijak nie sprawdzę nr silnika ,ale dzisiaj zauważyłem na rurze dolotu napis vgt i podejrzewam,że zmienna geometria turbawki,zresztą układ gruszki podciśnienia podobny jaki miałem w lagunie 1,9dci 120km-co i tak mnie dziwi i zaczynam podejrzewać swap silnika,ale po elementach blach i zabezpieczeniu antykorozyjnym komory silnika nie wygląda na bity.Dzisiaj przy -15 mrozu i tak sie nagrzebałem ,bo nijak nie chciał odpalic,dopiero wieczorem jak dostał dawkę samostartu i ładowaniu akumulatora,jutro walczę dalej bo diodowy wskaźnik ładowania trochę słabo pokazuje-tylko 3 diody(alter nie świeci),a ELM po połączeniu z telefonem pokazuje 13,5v,więc muszę dojść co jest grane.