Forum > i30 FD
[i30 FD] 1.4 Problem z silnikiem
kosmos2011:
Żadna mikstura już nie pomoże trzeba zrzucić głowice. Po remoncie porządnie ustawić gaz i kontrolować luzy zaworowe nie co 90 tyś km tylko co 30 tyś km.
srbastek:
Miałem zadać podobne pytanie to podepnę się pod ten temat. Dzisiaj się dowiedziałem że serwis przy 90 tyś km nie sprawdzili luzów zaworowych. Muszę to zrobić w przyszłym miesiącu. Czy brak regulacji w/w luzów objawia się jakimiś dźwiękami, szarpaniem czy problemy z odpalaniem? I z tego co wiem to do silnika g4fa ciężko dostępne są szklanki do regulacji.
PS. Aktualnie mam 125tys km.
kamilkarl:
Ja sie tam nie znam, ale wydaje mi sie ze tl przerost formy nad trescia; cos w stylu zmieniaj olej bo silnik zajedziesz stare merce robily duzo km bez zmiany oleju. I gdyby nie rdza i zaawansowany wiek silnkki pewnie dobijaly by do ogromnych przebiegów. A wracajac do twojegl zapytania to kosmos ci pomoze ja sie nie zna, stad ten temat. Podobno slychac glosniejsza prace zaworow i nierowno pracuje
Silnik, to co napisales czyli nastepstwa niesprawnych zaworow czyli cyklu dolotu i wylotu spalin/mieszanki
Adrian:
A ja chciałem podpiąć się pod temat i zapytać z ciekawości ile usługa regulacji luzów powinna kosztować?
mati12215:
--- Cytat: "srbastek" ---Miałem zadać podobne pytanie to podepnę się pod ten temat. Dzisiaj się dowiedziałem że serwis przy 90 tyś km nie sprawdzili luzów zaworowych. Muszę to zrobić w przyszłym miesiącu. Czy brak regulacji w/w luzów objawia się jakimiś dźwiękami, szarpaniem czy problemy z odpalaniem? I z tego co wiem to do silnika g4fa ciężko dostępne są szklanki do regulacji.
PS. Aktualnie mam 125tys km.
--- Koniec cytatu ---
Słychać wtedy takie pykanie/pukanie przy dodwaniu gazu :)
Nawigacja
[#] Następna strona