Bezpiecznik odpowiada za sterownik silnika - więc jeżeli się przepali, to faktycznie nie jesteś w stanie go uruchomić.
W jednym aucie (też koreańskim...) na bezpieczniku od ECM wisi pół samochodu - tj. zasilanie wszystkiego, co związane z silnikiem - wtryskiwaczy, wszystkich czujników, sond, sterowanie pompą paliwa itp. - jest na jednym bezpieczniku. Spalenie go resetuje sterownik silnika i kasuje błędy, więc auto "nie powie" samo, co mu jest i trzeba szukać po kabelkach...
Może być też tak, że na tym bezpieczniku wisi coś dziwnego, co nie jest związane z ECM itp. - ale robi zwarcie - w Santa Fe np. bezpiecznik od ASB odpowiada nie tylko za sterownik skrzyni, ale też za czujnik wody w filtrze paliwa w CRDi - i moje problemy z przepalającym się (dwukrotnie) bezpiecznikiem (skrzynia przełączała się w tryb awaryjny - czyt. był bieg wsteczny i trzeci) spowodowane były uszkodzonym kabelkiem przy tym czujniku...
Może ktoś ma dostęp do dokładnych schematów elektrycznych i coś podpowie?