Forum > Lantra

Check Engine - czy w każdej J2?

<< < (2/4) > >>

Bnn84:
Niefortunnie i nieprecyzyjnie opisałem problem w pierwszym poście ;) Powinno być coś w stylu "czy to możliwe, że fabrycznie nie montowano żarówki CE". Celowe odłączenie raczej odrzucam, gdyż klasa problemów pokazywanych przez CE jest taka, że byłyby wyczuwalne w codziennej eksploatacji - pod prawą nogą i przy dystrybutorze.
Gdy zrobi się sympatyczniej na dworze, przystępuję do rozebrania liczników i naocznego sprawdzenia.

IgoReCzeK:

--- Cytat: "Bnn84" ---Gdy zrobi się sympatyczniej na dworze, przystępuję do rozebrania liczników i naocznego sprawdzenia.
--- Koniec cytatu ---

Jeśli już się zdecydujesz na ten "zbieg", to na Twoim miejscu zamontował bym przedmiotową żaróweczkę. Może popadam w "przesadyzm", ale jeśli już coś jest, to niech działa. ;-) Pozdrawiam Igor.

Złośnik:
Dokładnie kolego - są zaślepione otwory pod żarówki CE i Pasów.
Wystarczy wyjąć zegary i odwracając licznik przełożyć żarowki z prawej strony na lewą.
Z prawej strony (patrząc od tyłu licznika) są wsadzone żarówki od tempomatu, chyba świec żarowych ale tego ani TY ani ja nie mam - więc przekąldasz żarówki, zaślepiasz otwory tak jak były po drugiej stronie i wszystko działa.
Oczywiście nei oczekuj zelapka od pasów będzie ci działać w sposób - póki masz pasy niezapięte to będzie migać.
Jest swoisty - przypominacz i po kilku sekundach od zapłony ona również gaśnie.
Ale działać powinny wszystkie.
Jak sprawdzić CE czy zapali się na stałe hmmm - jakiś prosty sposób napewno ktoś poda.

Bnn84:
Dziękuję za porady, na wiosnę CE i pasy będą świecić. Temat chyba można uznać za wyczerpany.

dotka8:
Mości Panowie

U mnie ta kontrolka jest fabrycznie zaślepiona żeby dać tam żarówkę ro musiałbym rozwiercać obudowę.Tak więc nie wszystkie j2 miały checkenigme.Autko krajowe kupione w polskim salonie.

pozdrawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej