Forum > Accent

[Accent MC] Tuning optyczny Accent III 08 Sedan - pomoc

<< < (4/6) > >>

niebieskiultras:
mapę zawsze można wgrać . w dieslu uzyskuje się większe przyrosty bez modyfikacji mechanicznych bez problemu osiąga się +30 koni . w benzynie faktycznie jest trudniej ale z drugiej strony benzyna ma większy potencjał lecz wszystko zależy od producenta .
w oplach np zwiększa się moc składając silnik dół z 3,0 v6 a góra z 2.5 v6 z wałkami z 3.0
w starych biemdablju składa się strokera dół 2.7 seta góra z 2.5
nie wiem jak jest w hyundaiu . sądze ,że lepsze rozwiązanie to swap na większy silnik lub zmiana auta na taki z większym silnikiem .

no chyba ,ze chcesz uzyskać moc na swoim silniku to np rozwiercenie głowicy i większe zawory inne wtryski , wydajniejsza pompa ,  a idąc w abstrakcje to odprężenie silnika i uturbienie .

przy serii (zmieniony wydech i dolot)  mapa da ci z 20 kucy nie więcej . no ale za to silnik zyska na elastyce .

przekalkuluj to czy się opłaca

chociaż wiesz mieć jedynego takiego hyundaia w polsce kusi :D

xonik5:
Nie pisałem wcześniej, ale moim celem jest głównie wypasić auto wizualnie. Co do mechaniki to nie potrzebuję 123124 KM, bo  o to mi nie chodzi, autko ma się dobrze zbierać i (jak na początku zamykało licznik 220) ma mieć dojście do 190-200 bez większego stęknięcia (wiem porywam się z motyką..) no i wiadomo komfort jazdy czyli zawieszenie i wygłuszenie z car audio.

Co do prac z silnikiem to tak jak pisałem stożek, wydech (wycięcie kata), chip. Co do prac wizualnych to "body" (set albo custom), felgi, zawieszenie, szyby, światło. Co do prac z komfortem to wygłuszenie, car audio, zawieszenie.

Zdaję sobie sprawę z kosztów i chciałbym ograniczyć, ale wiadomo ;]. Co do silnika to niestety zostanę przy tym moim 1.4. Jeśli ma ktoś jeszcze jakieś ciekawe propozycje związane z mieszaniem w mechanice to słucham uważnie.

Dzięki za doping z autkiem będę starał się umieszczać tutaj albo gdzieś indziej informacje o postępach i kwocie. Ogólnie na Polskic forach/YT brakuje jakiegoś dobrego opisu, bo ludzie kitrają wszystko nie chcąc się dzielić. Ja też nie będę wszystkiego publikował tak żeby moje autko było "wyjątkowe", ale postaram się zrobić opis w taki sposób aby zadowolić każdego/większość.

niebieskiultras:
czekam na efekty .

powodzenia

załóż nowy temat i opisz swoje auto od stanu z dziś i dodawaj modyfikacje

gordoon:
Hyundaie są takie bardziej poważnymi samochodami :P

Czemu nie kupiłeś BMW, VW, Hondę ? Takie auta dopiero z przyjemnością przerabia się.

Ale gdzie Hyundaia przerabiać :P Mały dostęp do części tuningowych, małe pojemności silnikowe (mowa o 1,4 - 1,6)  oraz wysokie koszty części zamiennych.

Jaki chcesz mieć komfort jazy ? :P Na tych naszych ulicach ? :P Samo założenie alufelg spowoduje, że będziesz czuł na tyłku każdą nie równość :P

Jak masz jasne auto to przyciemnij lampy i szyby, dodaj tłumik końcowy i wytnij kata. To jedyne sensowne rozwiązanie :) A poprawi wygląd i dźwięk w uchu :)

Oczywiście jak chcesz bawić się w kapitalkę tuningową to proszę bardzo :) Nikt tutaj ci nie zabrani majstrować przy swoim samochodzie :) Tylko jak mówiłem... Wpakujesz tysiące i to ci się nie zwróci już nigdy ...

:)

xonik5:
Nie kupiłem BMW, bo (bez urazy dla normalnych użytkowników tej marki) większość ludzi jeżdzących nimi to takie karki albo pseudo kibice. Co do VW to jest ich dużo i są to dupowozy typowo z niemiec dla Polaka, który używa ich do jazdy do pracy (jak dla mnie symbol takiego "sknery" który uzbierał na swojego cacanego VW), no i jest tych VW w Polsce tyle, że zrobienie czegoś ciekwaego to jest takie samo albo i większe wyzwanie  co zrobienie tego hyundaia. Co do hondy to w sumie nie wiem jakoś mi się nie widzą te stare hondy te nowe owszem ale są drogie, a ja dopiero firmę rozkręcam ;]

Ten model Hyundaia został kupiony w sumie nie przeze mnie ale z myślą o mnie i za moją kase więc zostanę przy nim ;] "Taki mamy klimat", to co opisałem wyżej to moje zdanie nie każdy musi je popierać więc nie widzę potrzeby krytykowania mojego zdania, bo oczywiście zdaję sobie sprawę, że nie jest ono może nawet w 60% zgodne z prawdą, ale coś jest na rzeczy, prawda?

Co do komfortu to chciałbym zmniejszyć szumy podczas jazdy, poprawić dźwięk auta i fakt, że będzie "wyjądkowe" i ludzie (nie tyle kobiety) co wszyscy będą się za nim oglądać to jest to czego chcę ;]

Co do kasy to nie zrobie wszystkiego jednocześnie tylko stopniowo jedno po drugim, bo po 1 szkoda wywalać kasy na raz, może wszystko się nie spasować jak trzeba i nie będę wiedział co jest nie tak (przy robieniu systematycznym będę mógł to wyłapać) i fakt, że do efektu końcowego doszedłem stopniowo po części swoją "ciężką" pracą to da dużą satysfakcje (bo chcę też w tym aucie pogrzebać na tyle na ile będę potrafić). No i wiem, że się cena nie zwróci, ale co tam.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej