Autor Wątek: rozrząd  (Przeczytany 3743 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

dotka8

  • Gość
rozrząd
« dnia: 14 Styczeń 2010, 11:43:24 »
Witam

Nadszedł czas na wymianę - robił już ktoś to osobiście? są jakieś niespodzianki? rozumiem,że wymieniamy pasek i dwie rolki.proszę o opinie i uwagi w silnikach 16v (z tego co widzę silniki 1.6,1.8,2.0 w lantrach od 1996 r. są takie same)

pozdrawiam

azahiel

  • Gość
rozrząd
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Styczeń 2010, 14:52:06 »
Witam mogę Ci przesłać jak rozebrać i ustawić rozrząd w Landrynie , mam 2.0 gls i sam to robiłem nie wiele roboty a kasy trochę idzie zaoszczędzić.Hell :evil:

dotka8

  • Gość
rozrząd
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Styczeń 2010, 15:00:24 »
już jest pierwsza niespodzianka - katalogi pokazują pasek rozrządu na 111 zębów a tymczasem u mnie jest 113 - pasek jest dedykowany 1.8 i 2.0

wtom

  • Gość
rozrząd
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Styczeń 2010, 15:35:19 »
oryginalny rozrząd nie jest drogi, więc po co kombinować z zamiennikami

Złośnik

  • Gość
rozrząd
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Styczeń 2010, 17:39:19 »
Dokładnie, 2 stówki za rozrząd, pomyśl, że w innych autach trzeba dać spokojnie 4 stówki jak nie więcej, a to napinacz osobny, a to więcej rolek, a to pasek drogi jak cholera bo i długi musi być.
Tu masz wręcz po prostu bajeczną sytuację: 2 rolki (w tym jedna napinająca) i pasek, należało by też walnąć rónież pompę wody bo niedroga a szkoda babrać się znowu jak walnie a robi to dość często, w końcu nie pracuje w sielankowych warunkach :)
Wymiana też jest prosta i napewno jeśli nie sam - to 200stówki max pewnie wydasz.

BartBartez

  • Gość
rozrząd
« Odpowiedź #5 dnia: 18 Styczeń 2010, 23:57:30 »
Warto pomyśleć od razu o łańcuchu i ślizgach.
Pasek ma 113 zębów i to żadna niespodzianka

dotka8

  • Gość
rozrząd
« Odpowiedź #6 dnia: 19 Styczeń 2010, 10:11:31 »
Łańcuch ze slizgami ok. kupiłem rolki i pasek stosowane na pierwszy montaż - cena kompletu 240 zeta - już założony 8-)