Forum > Santa Fe (2006-

[Santa Fe CM] Problemy z odpalaniem i brak mocy

<< < (2/4) > >>

kosmos2011:
Jajfa dodaj screen aukcji.

artur04c:
wyczyść filtr paliwa, zmień paliwo.masz dużo paliwa wlej jakieś 2-3 litry benzyny. U mnie był podobny problem jak zatankowalem na lukoil, na początku tam tankowałem bo tanio i auto dobrze szło, ale po 4 tankowaniu auto ciężko paliło, nie miało mocy, kopciło. Na wolnych obrotach nie chciało działać. Przyczyną było paliwo, ewentualnie odzieliła się parafina ;), lub poluzował się przewód od paliwa. Przy pompie wysokiego ciśnienia jest rozdzielacz na wtryski, tam jest przewód zbrojeniowy, ale bez opasek, często zdarza się, że jest luźny i łapie lewe powietrze ;), sam osobiście tego nie miałem, ale jak miałem awarię z pompą wysokiego ciśnienia to zauwazyłem to i od razu wstawiłem opaski ;) dla bezpieczeństwa :D.

denwer123:
Podobne problemy miałem przy uszkodzonym czujniku wału korbowego. Błędy nie zapisywały się w komputerze a samochód ciężko zapalał. Jak przeczytałem ty ten czujnik zmieniałeś, zmontowałeś orginał czy zamiennnik. Możliwe że ten nowy jest przyczyną twoich problemów.

adam2111:
Witam posiadam SANTA FE 2.2 CRDI 150KM 4X4 z 2007r. Tydzień temu w czasie jazdy zgasł mi samochód.Samochodu nie dało się odpalić dodam że jest w automacie więc wpadłem na pomysł żeby odłączyć akumulator.  Na całe szczęście odłączenie pomogło i samochodem pojechałem do domu z świecąca kontrolką silnika. Po podłączeniu do elm327 pokazał się błąd p0335 czyli czujnik położenia wału korbowego. Skasowałem błąd i 10 dni od awarii nic się nie dzieje wszystko działa normalnie. Niedługo będę jechał z rodziną w góry i chciałem naprawić auto żeby nie było niespodzianek. Proszę o nr tego czujnika i gdzie go znajdę? to go wymienię, mój nr vin to  hmhsh81wp7u228637. Z góry dziękuje.

kosmos2011:
Błąd P0335 to błąd czujnika położenia wału korbowego numer oryginału 39180-27800.



//www.youtube.com/watch?v=VWuUZJk_1tM

Przed wymianą na nowy najpierw sprawdź stan wtyczki i przewodów od czujnika. Można te wykręcić sam czujnik i sprawdzić stan końcówki pomiarowej, o-ringu (zabrudzenie) bo nieprawidłowe zamocowanie ma wpływ na odległość czujnika od elementu na wale korbowym.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej