Autor Wątek: nie pali  (Przeczytany 4450 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

gucjusz1984

  • Gość
nie pali
« dnia: 12 Styczeń 2010, 13:03:53 »
Witam wszystkich posiadaczy hyundaia. mam problem latem moje auto sprawowalo sie bez zarzutow, jednak gdy przyszla zima padl mi akumulator. Nie przyjmuje on pradu w czasie ladowania prostownikiem. gdy chcialem odpalic za pomoca kabli zaobserwowalem iz nie idzie paliwo z powrotu na listwie paliwowej. czy jest to spowodowane brakiem pradu na papke paliwowa czy moze cos innego? Dziwi mnie tylko ze rozrusznik kreci. Prosze o pomoc.

NEEG

  • Gość
nie pali
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Styczeń 2010, 14:55:57 »
A rozrusznik kreci normalnie? Moze jak podlaczysz auto pod "cudzy" prad to wystarcza go na tyle, zeby zakrecic troche rozrusznikiem, ale juz na uruchomienie pompki paliwa moze byc za malo :)
Wymien akumulator na nowy, jezeli ten jest uszkodzony i opisz jezeli dalej bedzie cos nie tak :)

gucjusz1984

  • Gość
nie pali
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Styczeń 2010, 12:38:49 »
Zmienilem akumulator. Auto kreci ale nie odpala. Nadal nie slychac papki paliwa. bezpieczniki sa ok. moze ktos wie gdzie sie ona znajduje bo przy plywaku jej niema. I ile jest bezpiecznikow w kostce na przewodach plusowych przy akumulatorze ewentualnie do czego one sluza?

Matysss_s

  • Gość
nie pali
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Styczeń 2010, 23:31:19 »
A może to jednak kwestia rozrusznika mimo to, że kręci??? U mnie kiedyś też tak było i okazało się, że szczotki się skończyły:P A gdy przekręcasz kluczyk to słychać jak elektromagnes odbija?

gucjusz1984

  • Gość
nie pali
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Styczeń 2010, 10:19:37 »
on normalnie kreci i na samostarcie odpala. problem jest w tym ze paliwa nie podaje

gucjusz1984

  • Gość
nie pali
« Odpowiedź #5 dnia: 14 Styczeń 2010, 20:14:37 »
a jak szczotki by sie skonczyly to by nie krecil

wtom

  • Gość
nie pali
« Odpowiedź #6 dnia: 14 Styczeń 2010, 20:45:17 »
Cytat: "gucjusz1984"
on normalnie kreci i na samostarcie odpala. problem jest w tym ze paliwa nie podaje


brak podawania paliwa:
- immo blouje (rozrusznik kręci ale nie odpala) ale raczej odpada bo iskry też nie ma
- pompa paliwa martwa (sprawdź czy po właczeniu zapłonu słychać ją przez chwilę)

żadne aku ani rozrusznik

gucjusz1984

  • Gość
nie pali
« Odpowiedź #7 dnia: 14 Styczeń 2010, 21:44:34 »
Witam cie Wtom immo nie posiadam w moim aucie, a pompka jak piszesz jest martwa, nie slychac jej stawiam wiec na nia. Ale czy mogla pasc tak bez wczesniejszego objawu, tak nagle??? a moze to tylko jakis bezpiecznik
dodam jeszcze ze problem zaczal sie od zatrzasniecia kluczykow w aucie, po czym brat grzebal pod maska i cos rozlaczal zeby nie ukradli. wszystko podlaczone, poza tym ze wydaje mi sie ze niema jednego specyficznego bezpiecznika na wiazce przy dodatniej klemie do czego on sluzy nie wiem pozdrawiam i czekam na kolejne podpowiedzi, za dotychczasowe bardzo dziekuje

wtom

  • Gość
nie pali
« Odpowiedź #8 dnia: 15 Styczeń 2010, 09:21:01 »
może wyjął bezpiecznik od pompy :mrgreen:

gucjusz1984

  • Gość
nie pali
« Odpowiedź #9 dnia: 15 Styczeń 2010, 21:59:36 »
TO BARDZO MOZLIWE. TYLKO NIE WIEM KTÓRY TO JEST? NIE WIESZ CZASEM?
 :lol:

[ Komentarz dodany przez: BartBartez: 2010-01-16, 09:08 ]
Nie piszemy całych postów wielkimi literami !! :evil:

gucjusz1984

  • Gość
nie pali
« Odpowiedź #10 dnia: 17 Styczeń 2010, 19:42:20 »
Witam zmierzyłem woltaż na kostce od pompy, pod kanapa. wynosi 9.28 przy rozruchu. Natomiast przy samym zapłonie wynosi 0. Jak myślicie czego i gdzie szukac dalej czy to napięcie jest nie wystarczające, jakie powinno byc czy mogę sprawdzic pompkę napięciem 12v bezpośrednio z akumulatora :?: :?: :?: