zrób porządnie jeszcze raz diagnostykę, bo 4444 oznacza brak błędów. poniżej masz procedurę z netu:
Złącze serwisowe (nad bezpiecznikami):
xx__xxx
xxoxxxx
pin "o" podłączasz do masy na 2,5 - 7 sekund
na desce zapala sie lampka "check engine" lub z symbolem silnika (zaleznie od wersji), po odpięciu masy gaśnie na 0,5 s, potem zapala na 2,5s, gaśnie na 2,5s i zaczyna wyświetlać kody
liczba 0,5s migniec reprezentuje cyfre, potem 2,5s przerwy i nastepna cyfra, kody błędów sa czterocyfrowe. Kod wyświetlany jest w kółko i zawsze zaczyna sie od zapalenia lampki na 2,5s Nastepny kod odczytujesz poprzez ponowne podpiecie pinu do masy. Jezeli pierwszy kod to 4444 - to nie zarejestrowal bledów, lub zostaly ostatnio skasowane poprzez odpiecie akumulatora. Kod 3333 oznacza, ze wyswietlil juz wszystkie zarejestrowane błędy i wychodzi z trybu diagnostyki.