Forum > i30 FD

[i30] ESP samo się wyłącza

<< < (2/7) > >>

bartek723:
Mam Tucsona 2.0CRDI i nowy nabytek I30 jakoś w profilu nie mogę tego zmienić. Jeszcze KIA Picanto w benzynie  :-)

[ Dodano: 2015-01-21, 08:59 ]
Dzięki za tą stronkę już chyba wszystko wiem pokazało to cos grzebali ale kolumny nie wymieniali chyba ?? :

TSB No.                                         Date                          Model   Group   Type   Language   Subject   Issue No   Views
HRE13-41-P141-JMMCCMEN   2014-11-17      Brake System   Recall   English   (REVISED) STOP LAMP SWITCH REPLACEMENT   31C017      
   
HCE12-61-P081-FD                   2013-03-24      Steering System   Service Action   English   (REVISED) STEERING COLUMN UNIVERSAL JOINT BOLTS RETIGHTENING   20C071  
       
HRE14-41-P012-ENFDFDeGKJMELMCNFTG 2014-11-17 Brake System   Recall   English   (REVISED) STOP LAMP SWITCH REPLACEMENT   31C017    
     
HCE12-61-P080-FD                2012-10-08      Steering System   Service Action   English   HCE12-61-P080-FD REVISED SEE HCE12-61-P081-FD:STEERING COLUMN UNIVERSAL JOINT BOLTS RETIGHTENING   20C071

kosmos2011:
To żeś nagromadził tych koreańskich wynalazków  :mrgreen:

Z tego  co zamieściłeś to te dane były w dolnej tabelce z napisem TBS. Jeśli te dane nie pojawiły się w górnej tabelce "historyczne dane gwarancyjne" to znaczy że darmowe akcje serwisowe nie zostały wykonane i trzeba udać się do dowolnego ASO.

Przy napisie wyloguj jest wejście do profilu i tam jest coś takiego jak podpis. Tam możesz dopisać dane i30 i Kia i będą się wtedy wyświetlać w postach.

bartek723:
Miałem A4 B5 1.9TDI 98r AFN wnerwiały mnie awarie zawieszenia zamieniłem na I30 no trochę duuuża różnica w komforcie A4 lepsza skrzynia biegów i prowadzenie, Passata B3 1.8i 90r na Picanto, do kolekcji doszedł Tucson, zostały jeszcze dwa Passaty B3 1.9TD 92r i 2.0i 93r kombiaki ;-)  Bardzo mi się spodobały auta koreańskie dobra cena i trwałe.

Więc mam podjechać do ASO i co oni mi to zrobią za darmo??? Bo tak trochę nie zrozumiałem.

witek_p:
A wracając do głównego wątku. To nie musi być u Ciebie ale lepiej sprawdź czy masz mocno przykręcone klemy akumulatora. Pod wpływem wstrząsów, jeśli nie są dokręcone mogą się rozłączać co powoduje skoki napięcia w instalacji (stany nieustalone reg. napięcia). Układ ESP jest na to bardzo wrażliwy.

bartek723:
Już wszystko wiem dzwoniłem do ASO jakieś dwie usterki usuną mi na swój koszt. Szczegóły mają mi przekazać na dniach telefonicznie. Dziękuję Tobie kosmos2011 bardzo za pomoc  :mrgreen:

[ Dodano: 2015-01-22, 18:22 ]

--- Cytat: "witek_p" ---A wracając do głównego wątku. To nie musi być u Ciebie ale lepiej sprawdź czy masz mocno przykręcone klemy akumulatora. Pod wpływem wstrząsów, jeśli nie są dokręcone mogą się rozłączać co powoduje skoki napięcia w instalacji (stany nieustalone reg. napięcia). Układ ESP jest na to bardzo wrażliwy.
--- Koniec cytatu ---


Wiesz miałem błąd w kompie spadek napięcia, sprawdzę to dzięki. Stan regulatora nie jest mi znany masz może możliwość sprawdzenia jaki regulator u mnie siedzi??.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej