Aby jeżdzić na pół gwizdka potrzebujesz skrzynię od 4WD, reduktor i krótszą półoś prawą. Małej przeróbki może wymagać jedna z łap mocowania. Dopóki nie zamontujesz wałka przenoszenia napędu ruszanie z jedynki będzie kłopotliwe i z wrażeniami jakby ślizgało się sprzęgło. To właśnie reduktor będzie starał się oddać część mocy na tylną oś. Tak miałem gdy próbowałem wyremontować swoją skrzynię 2WD. Do wymiany u mnie było łożysko mechanizmu różnicowego. Niestety po naprawie dotknęła mnie częsta przypadłość opisywana wntym wątku, a więc problemy na I i II biegu, blokowanie itp. Prawdopodobnie jest to synchronizator. Teraz sporadycznie mam kłopot z wbiciem jedynki, wtedy ruszam z dwójki i nanrazie tak zostanie. Jak coś to mam do odsprzedania do benzyny 2.4 4WD skrzynię, reduktor i półosie.