Forum > Santa Fe (2006-

[Santa Fe CM] Auto nie ma mocy, teraz nie odpala

(1/2) > >>

xrayx12:
Witam. Od kilku miesięcy posiadam Santa Fe z 08r z 2.2 crdi. Problem zaczął się od tego, ze przy rozgrzanym zazwyczaj silniku, momentami brakowało mu mocy, tzn. wciskam gaz, a on zamiast przyspieszać, zwalnia i redukuje biegi (automatyczna skrzynia),nie reagował na gaz, po kilku sekundach mu przechodzi i jest ok. Teraz do tego doszedł kolejny problem. Kilka dni temu kierunkowskazy nie działały, lecz po krótkim czasie same się naprawiły, a od dziś ciągle się świeci kontrolka od immobilizera. Odpalam auto, i po chwili gaśnie samo, kontrolka od immobilizera nie gaśnie po przekręceniu zapłonu.
W aucie był fabrycznie dpf, został usunięty przez poprzedniego właściciela. Żadnych błędów  nie ma. Auto pali chyba zbyt dużo,  w trasie kolo 10, po mieście ponad 14.
Czy istnieje taka możliwość ze komputer przechodzi w tryb awaryjny? Mam w planach oddać komputer żeby wgrali mi fabryczne ustawienia, a później ponownie przekodować aby nie uwzględniał dpf. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam.

suchar:
hmmm...

Na Twoim miejscu zaczął bym od sprawdzenia przepływomierza... takie tracenie mocy jest bardzo prawdopodobne przy walniętej przepływce

po prostu podepnij się pod komputer.... przekodowanie ECU jak dla mnie to absolutna ostateczność..... stawiam na walnięty któryś z czujników.

xrayx12:
Był podłączany i sprawdzane były wszystkie błędy i żadnego nie pokazało, więc jeśli padła by przepływka to raczej by wykazało podczas diagnostyki?
Zapomnialem dodac, olej podnosi sie w dosc szybkim tempie.

niebieskiultras:
moim zdaniem jeśli podnosi Ci się poziom oleju to oznacza jedno - komputer widzi ,że dpf jest zapchany i zwiększa ilość dawki paliwa by go wypalić przez co paliwo miesza się z olejem .

posprawdzaj jeszcze filtry - może masz zatkany

xrayx12:
Czyli co teraz? Kilku mechaników sprawdzało, to ich działanie opeiralo się tylko na diagnostyce, a jak coś więcej to rozkładali ręce. Filtry wszystkie powymieniane, olej zmieniony już 2 razy ze względu na to ze był rozcieńczany z paliwem. Czyli najlepszym wyjściem będzie przywrócenie komputera do stanu fabrycznego i oddać komuś kto potrafi wprowadzić zmiany aby komputer nie widzial dpf? A co z tym immobilizerem?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej