Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster

Tracenie mocy gdy silnik sie rozgrzeje

<< < (2/2)

skali1991:
Tak, silnik może tracić moc gdy pobiera olej, ponieważ niespalony olej osadza się na ściankach gładzi zaworów i zawór nie jest do końca zamykany, więc silnik niema dostatecznej szczelności, ale żeby to sprawdzić musiałbyś pomierzyć ciśnienia na poszczególnych cylindrach..
Jest to spowodowane po prostu zajechanymi pierścieniami cylindrów, lub masz do wymiany uszczelniacze zaworowe, ale to już musi ocenić mechanik :)

adam2701:
noo silnik ma już 212 tysięcy wiec już trochę przejechał jak na jego przebieg silniczek chodzi cichutko nic nie stuka nic nie puka a pobór oleju to z większej strony jest przez Turbo niż przez silnik gdy miałem turbo odłączone pobór oleju był bardzo mały

skali1991:
Najwidoczniej przy gorącym silniku olej dostaje się do spalania co zmniejsza liczbę oktanową paliwa i silnik traci moc..
Wyjściem będzie regeneracja turbinki :P

Kucol:
mi turbo tez olej łyka a jakoś spadku nie odczuwam w trasie po około godzinie jazdy 100km/h rozpędzenie do 205 nie było problemem

Tigersoft:

--- Cytat: "skali1991" ---Najwidoczniej przy gorącym silniku olej dostaje się do spalania co zmniejsza liczbę oktanową paliwa i silnik traci moc..
Wyjściem będzie regeneracja turbinki :P
--- Koniec cytatu ---



przerabiałem to :( niestety w polsce nikt tego dobrze nie zrobi i zregenerowane turbo zaraz i tak zacznie brac olej. mi 2 razy regenerowali a w koncu musiałem i tak wyjąć świstaka spod maski :( lepiej kupić nowe turbo od np. lublina. jest lepsze, mocniejsze i pasuje prawie idealnie :) cena takiego nowego będzie taka sama jak za regenerację starej :)



co do tracenia mocy jak silnik gorący to normalka, aby nie odczuwać spadku mocy na silniku ze świstakiem używa się intercooler :) chłodzi on powietrze dolatujące do silnika, jest zimniejsze, więc bardziej sprężone (wiecej tlenu wlatuje w jednostce objętości) więc nie odczujesz tak spadku mocy :) no chyba że spadek mocy jest kosmiczny....

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej