Forum > Lantra

korozja w elantra 2000r ?

<< < (2/2)

Jarek:

--- Cytat: "rufuz" ---dzis kupilem dwie puszki Tectyl ML w sprayu
--- Koniec cytatu ---

Tectyl ML jest bardzo dobry, stosuję go z dobrym skutkiem od wielu lat ale nigdy nie kupuję sprayu tylko w normalnej puszcze. Najlepszy do aplikacji jest pistolet do tzw. cieczy gęstych (taki jak konserwuje się podwozia).
Zamiast Tectylu można kupić Fluidol, jest równie skuteczny do profili.
Polecam oba produkty.

rufuz:
No do tego sprayu byl dodany taki wezyk z dysza rozpryskujaca ale za dobrze ta dysza to sie nie sprawdza. Nie mam niestety dostepu do kompresora aby uzyc pistoletu wiec musialem sie pomeczyc z dolaczonym wezykiem i ta dysza.
Mam pytanie a co najlepiej dac na reszte podwozia. Mysle aby przed zima kiedy jest jeszcze cieplo i czasem dosc sucho zabezpieczyc maksymalnie dno auta. Tzn podwozie i nadkola sa juz czesciowo czyms pokryte - taka porowata plastyczna ale dosc sztywna masa. Myślę o niektorych elementach zawieszenia. Nie wiem czy wydech sie czyms pokrywa ale sadze ze nie bo przeciez sie nagrzewa. Pytam bo to moje pierwsze auto w zyciu wiec wiecie jak to jest.
A jak duzo tego Tectylu ML dac w zamkniete profile ? Jeśli teraz zaaplikuje Tectyl ML w zamkniete profile to po jakim czasie ponownie powinno sie to zrobic ?
Czytalem o czyms takim jak "baranek" aby dac na dno auta. Co sadzicie ?

Pozdrawiam

BartBartez:
Baranek nadaje się tylko pod lakier bo niemalowany potrafi trzymać wilgoć jak gąbka

Jarek:
Ja używałem Tectylu 190 Black - to jest taki antykorozyjny środek typu PCV, odporny na zadrapania i ścieranie. Ten środek nie musi być malowany lakierem samochodowym.

rufuz:
no wlasnie dzis dno auta zrobilem tectyl bodysafe a dna progow tectyl 190 black dodatkowo w zamkniete profile dalem tectyl ML. Sporo roboty mialem. Nie chcialem aby tectyl byl wszedzie ale tylko tam gdzie rdza sie pojawila lub pojawic sie moze.
Kiedy pracowalem w MAN to dna autobusow zabezpieczalismy wlasnie tectylem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej