Forum > Santa Fe (2006-
[Santa Fe CM] Czujnik ciśnienia oleju - problem
wtom:
sprawdź smok pompy czy nie zapchany.
winny może być też filtr oleju
może zawiesił się zawór nadmiarowy oleju
pompa dokonała żywota
lub na panewkach spada ciśnienie
:-P
dkorotk:
Samochód w warsztacie. Okazały się winne panewki, teraz czekam na decyzje czy będzie naprawiany czy wstawiany nowy silnik.
Michnik:
Kolejny przykład "cudownie udanego" silnika 2.2 CRDI D4EB. :/
Swoją droga w tym samochodzie popsuło mi sie chyba już wszystko...co najdroższe(silnik, sprzęgło, wtryski, a ostatnio świece i czujnik położenia wału korbowego). A samochód od nowości z salonu i wszystko udokumentowane....nawet przebieg :P
Nigdy wiecej Korei...Nigdy :/
[ Dodano: 2017-04-26, 13:34 ]
--- Cytat: "dkorotk" ---Samochód w warsztacie. Okazały się winne panewki, teraz czekam na decyzje czy będzie naprawimy czy wstawiany nowy silnik.
--- Koniec cytatu ---
Osobiście po moim remoncie silnika(bierze olej 1l na 1000km)...2gi raz bym go nie zrobił tylko wymienił silnik. Zrób jak zechcesz....
wtom:
--- Cytat: "Michnik" ---Nigdy wiecej Korei...Nigdy :/
--- Koniec cytatu ---
powiem tak, to nie korea. po prostu teraz ciężko o dobre auto. zawsze znajdzie się trefny egzemplarz. dzisiaj każda marka ma "wtopy" ale nie każda się przyznaje.
miałem trochę aut w życiu i obiektywnie mogę stwierdzić, że najmniej problemów technicznych miałem z toyotami (ale tymi klepanymi w japonii), silniki i układy napędowe - najmniej problematyczne to fordy, z hyundaiem nie jest źle na tym tle
żony elantrę XD w benzynie na automacie, kupiłem 8 lat temu i do dzisiaj tylko eksploatacja (klocki, oleje, filtry) i nic poza tym. tłuczona codziennie w dużym mieście.
Michnik:
Jak to pewien mechanik mówi "samochody skończyły się po 2000 roku". I w/g mnie dużo w tym prawdy.
Szczególnie diesle mają problem...im nowsze tym gorzej. Kiedyś diesel z np 2000 pojemności to miał 60-90 KM i często nie miał turbiny, EGR, DPF, katalizatora i innego badziewia. To i jeździł np 1mln km.
Nawigacja
[#] Następna strona