Forum > Lantra

Silnik z Sonaty 2.0

<< < (2/6) > >>

BartBartez:

--- Cytat: "matunio20" ---liczę ze zamknie się w 2500zl
--- Koniec cytatu ---

A ile auto jest warte?
Może lepiej sprzedać to co zostało i kupić inną sztukę?

matunio20:
BartBartez, teraz jest warty z 500 zł. a i tak nikt nie kupi na rozwalonym silniku.

BartBartez:
Jeśli to Sonata do 93r (stary model) to
Panewki główne 180zł kpl ORI
panewki korbowodowe 63zł kpl ORI
pierścienie 350zł kpl ORI
uszczelka głowicy 75zł
uszcz. zaworowe 40zł kpl ORI
pasek rozrz 58zł GATES
pasek rónoważnika 22zł GATES
rolki INA 78 + 94zł
suma: 961 zł
Do tego uszczelki kolektorów max. 80zł
uszczelka miski ~ 40zł
simeringi ~ 80zł
+ 250zł na olej, płyn i inne nieprzewidziane akcje
 suma ~ 1450zł

Znaleźć mechanika za rozsądne pieniądze i w granicach 2000zł masz silnik po remoncie w super stanie niepobierający oleju oraz bez żadnych niespodzianek.
Kupując używany silnik z remontem też się liczyć trzeba.
Wiem,że kusi Cię 2.0 ze względu na moc ale prawdopodobnie auto będzie szybsze z wyremontowanym 1.8 niż zajechanym 2.0.

Wymienione wcześniej części dostępne są w InterCarsie. Można znaleźć taniej.
Decyzja należy do Ciebie.

e-gen:
silnik pasuje jak ulał

rufuz:
Ja wlasnie jestem w trakcie przekladki silnika z 1.6 na 2.0. Kupilem silnik G4GF od tego samego auta tylko 2.0. Wymienic musiałem obowiazkowo komputer, wiazkę i ECU a na 100% dojda jeszcze inne czesci ktore podczas wymiany okaza sie wadliwe. Ja musialem oprócz wiazki, komputera i ECU dodatkowo wymienic miske olejową, kolektor wydechowy, koło zamachowe i przegub zewnetrzny oraz wydech. Znalezienie nowego kolektora graniczy z cudem. Uzywki nie chcialem bo kolektory od tych silnikow maja tendencje do pekania. Znalazłem dopiero w angielskim sklepie internetowym koszt 250 funtow. Nie wspominam o takich rzeczach jak rozrzad, olej i wszelkie uszczelki. Acha bym zapomnial jeszcze hamulce. Te z 1.6 ledwo dawały rade z ostrym hamowaniem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej