Faktycznie - trzy pedały mnie zmyliły ;-)
No to czekam na kierownicę, zobaczymy jak będzie wyglądała i potem rozkminiamy złącza itp.
W każdym razie wiem do kogo zwrócić się z prośbą o pomoc 8-)
Edit: Kierownica już jest (w sumie już długo jest...) - niestety będę musiał zrobić hybrydę + pobawić się w "przemalowanie" skóry - okazało się, że kierownica nie jest szara, jak poprzednia, tylko lekko brunatna jakby. Kolory "na oko" mało się różnią - faktyczną różnicę widać dopiero po przyłożeniu nowej kierownicy do tapicerki samochodu - kolor kompletnie nie pasuje.
Co do hybrydy - tylna część kierownicy (plastik - ten między kołem kierownicy i obudową kolumny kierowniczej) przełożę ze starej kierownicy (zaślepki przycisków tempomatu są na wcisk?), natomiast skóra po zdjęciu drewnopodobnych nakładek okazała się lekko zadrapana w kilku miejscach, więc będzie polakierowana na właściwy kolor (jakiś ponoć bardzo porządny środek wnikający w strukturę skóry i odporny na ścieranie).
Niejako "przy okazji" wymieniona będzie kolumna kierownicza (pojawił się luz na mocowaniu do nadwozia - jedna ze "sztabek" górnego mocowania odspoiła się od reszty kolumny i pojawił się luz na kierownicy - "nowa" kolumna za 9 PLN już podróżuje w bagażniku).
Sprawą elektryki zajmie się elektryk samochodowy - częściowo w ramach "rehabilitacji" za poprzednie problemy przy naprawie samochodu.
Schematy elektryczne + serwisówkę ze zdjęciami wtyczek i schematy pinów już wydrukowane, czekają na najbliższy czwartek...
Fotorelacji z montażu tempomatu niestety nie zrobię (nie będę nad mechanikiem wisiał...), ale obiecuję, że napiszę co dokładnie trzeba było zrobić (tj. których fragmentów wiązki nie było - jeżeli faktycznie jej nie ma).
Sumarycznie koszty nie są zniewalające - kierownica za 179 złotych + kolumna kierownicza za 9 złotych, czyli z przesyłką niewiele ponad 200 złotych. Mam trochę złączek, pinów itp. z oryginalnych wtyczek HMC - obie skrzynki elektryczne, które kupiłem na allegro były wycięte z samochodu z kawałkami instalacji.
OT trochę... Miało nie być tjunów a już zaczynam kombinować jak tu wepchnąć podgrzewanie siedzeń ;-)
Edit: Nowa kierownica zamontowana (niestety - kolor farby do skóry na wzorniku był o dobre 3 tony ciemniejszy, niż faktycznie wyszedł na kierownicy... Niemniej jednak mam chytry plan obicia "budżetowo" starej kierownicy - kolor itp. dobierze się z natury, potem znowu przekładka kierownicy - to już sprawa szybka, bo wszystko ogarnięte, więc dosłownie kilka śrub i nakrętek...
Tempomat podłączony - udało się wykorzystać wsuwki do złączek od instalacji, której końcówki z konektorami przyszły wraz ze skrzynkami elektrycznymi, niestety nie udało się już tak łatwo ze złączem przy zegarach (do kontrolki) - tutaj wsuwki są jakieś mega-nietypowe i elektryk po prostu wlutował się w żarówkę i dorobił do tego normalną złączkę umożliwiającą wymontowanie zegarów z samochodu.
Testu drogowego tempomatu nie byłem w stanie przeprowadzić - auto jest nieposkręcane (czeka na obejmy gum stabilizatora - jak to się mówi... do czternastu razy sztuka ;-) ), ale kliknięcie "ON" na kierownicy zapala kontrolkę na desce, więc chyba powinno być OK?
W stosunku do schematu elektrycznego z rosyjskiej strony było trochę różnic - nie wszędzie zgrały się kolory kabli, ale właściwe piny zostały zidentyfikowane po obu stronach - przy kompie i wtyczkach pośrednich.
Faktycznie - brakowało jedynie czterech połączeń - cała reszta instalacji w aucie była gotowa.