ciągnie ci przód w większej mierze. tak z 60-70 % na przód idzie. przy normalnej jeździe praktycznie nie zdarza się żeby tył zabuksował przy tym silniku.
Jak się robi ślisko to czuć kiedy się załącza tył, a jak już na śniegu zaczniesz się bawić to wtedy jak wiskoza przerzuca napęd na obie osie w miarę równomiernie zaczyna się zabawa.
Jakbyś chciał sprawdzić działanie napędu to najprościej podnieść tył samochodu na lewarku ( na żabce np.) takim z kółeczkami, tak aby tylne koła były w powietrzu i powoli ruszać. zobaczysz wtedy czy kręcą się koła na obu osiach czy tylko na przodzie np.
Jak chcesz się tak bawić to ustaw samochód na równym asfalcie a się przekonasz.
Ja też myślałem że mi tylna oś nie ciągnie do czasu aż popadało trochę śniegu i rondo bokiem pokonałem :mrgreen:
Zabawa jak jasny gwint.
no i pamiętaj żeby wymienić olej w napędach bo to podstawa