Forum > i30 FD

[i30CW] ogrzewanie

<< < (6/7) > >>

Harek87:
Witam wszystkich użytkowników.
Mam problem ze swoja instalacją, przeczytałem już powyższe posty jednak nie znalazłem odpowiedzi na moje problemy. Bardzo słabo działa mi ogrzewanie, poniżej zera na dworze trzeba jeździć w grubej kurtce. Obie rurki od nagrzewnicy są gorące, ale po włączeniu sterowania rurka górna staje się natychmiastowo letnia - chciałem się dowiedzieć czy to normalne.
Silniczki od klapy reagują na zmiany wprowadzane na sterowaniu, chociaż silniczek od regulacji temp już przy 25* jest całkowicie otwarty. Jednak po kilku cyklach regulacji temp min-max zaczyna pracować w pełnym zakresie 15-30* choć ma momenty że np od 22-24 nic się bardziej nie otworzy. Niewiem czy to może być źródło moich problemów. roszę bardzo o pomoc.

kimi:

--- Cytat: "bobekos" ---Ile cię kosztowała nagrzewnica, jakiej firmy założyłeś...? Możliwe że mnie też to czeka ale na razie się dowiem co na to moi mechanicy...
--- Koniec cytatu ---


Kupiłem używaną bo nie byłem pewny czy da się w całości wymienić. To znaczy gdyby nie chciała wejść miałem zamiar przeciąć przewody aby je potem połączyć wężami gumowymi. Nie byłem również pewien czy uda się podgiąć przewody czy nie popękają. Teraz już wiem że mogłem kupić nową ale dla eksperymentu kupiłem używaną za 50 zł w super stanie. Grzeje super. Najważniejsze żeby dobrze podłączyć przewody dopływ ma być od góry.

[ Dodano: 2017-01-22, 20:10 ]
Górna przy wejściu do nagrzewnicy czy górna przy silniku.  Dolna przy silniku jest zasilająca i podłączona jest do górnej przy nagrzewnicy. Jeśli górna przy silniku jest chłodna to na 100% zatkana jest nagrzewnica. I jeszcze sprawdź to znaczy ściśnij palcami węża  tego który wchodzi do górnego wlotu nagrzewnicy. A ktoś niech doda gazu zobaczysz czy on puchnie. U mnie jak była zatkana bardzo dobrze czuć było puchnięcie, Teraz po wymianie jest ledwo wyczuwalne.

Harek87:
Górna rurka przy nagrzewnicy jest chłodna po uruchomieniu ogrzewania.

[ Dodano: 2017-01-23, 20:27 ]
Mam jeszcze pytanie - w jaki sposób silniczek steruje temperaturą czy tam jest jakaś klapka czy jakiś elektryczny regulator?

kosmos2011:
Żeby ktoś przeczytał to co dopisałeś do postu [ Dodano: 2017-01-23, 20:27 ]  w momencie gdy Twój post jest ostatnim w temacie musisz:

Po dopisaniu poprzez funkcję odpowiedź trzeba wejść w edytuj (z prawej strony postu) zaznaczyć całą treść postu, następnie iksem koło edytuj trzeba skasować cały post i na końcu poprzez odpowiedź należy wkleić całą treść i ponownie wysłać. To co zrobiłeś dotychczas powoduje że post wyświetla się jako przeczytany i nikt nie wie że coś dopisałeś.

W obudowie jest sensorek daje sygnał do sterownika klimatyzacji.

misieq:
Witam, mam problem z ogrzewaniem po stronie pasazera. Nie leci cieple powietrze (tylko letnie lekko odczuwalne) z zadnej kratki nawiewowej, od gory na szybe czy tez na nogi. Po stronie kierowcy problem ten nie wystepuje. Dodam tylko ze nagrzewnica byla wymieniana rok temu. Plynu nie ubywa. Caly uklad byl czyszczony a plyn jest czysty. Szukalem po forach informacji na ten temat i doczytalem sie ze moze to byc wina silownika regulacji temperatury?! Co do zmian nawiawu na panelu klimatronika to raczej wszystko jest ok. Po zadanym ustawieniu wieje w konkretne polozenie. szyba, kratka czy nogi. Dodam tylko ze po wymianie nagrzewnicy bylo chwile ok. Sprawdzalem silownik od regulacji nawiewow jest raczej ok po powietrze dmucha w miejsce zadane. Co do silownika temperatury to tez widac jak po przelaczaniu temperatury na cieplo / zimno pracuje. Takze rece troszke opadaja co moze byc tego przyczyna .

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej