Autor Wątek: [Sonata EU4] Geometria kół po wymianie sanek silnika.  (Przeczytany 3233 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

To-Masz1980

  • Gość
[Sonata EU4] Geometria kół po wymianie sanek silnika.
« dnia: 15 Kwiecień 2015, 08:56:37 »
Witam. Miesiąc temu wymieniłem sanki. Oczywiście pojechałem w ten sam dzień na ustawienie zbieżności. Miejsce gdzie robiłem mają przyrząd zwany 3D-HUNTER.
Dowiedziałem się że przód zrobiony ale jest coś nie tak z tyłem. Diagnosta kazał zrobić 200-300km i znów przyjechać z tyłem bo prawdopodobnie trzeba tył regulować i pewnie nie obejdzie się bez zakupu śrub którymi reguluje się zawieszenie. Ktoś mi to może wyjaśnić? Czy to konieczne? Pytam bo ostatnio dowiedziałem się że w tym znanym serwisie różnie to bywa. . . . W załączniku podałem wykres z tej geometrii.

bboyangel1

  • Gość
[Sonata EU4] Geometria kół po wymianie sanek silnika.
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Maj 2015, 12:18:09 »
Ja ustawiałem zbieżność na tyle w związku z wymianą wahaczy i śruby się pozrywały tak więc lepiej zaopatrzyć się w nowe śruby zanim pojedzie się na zbieżność. Śruby dostaniesz jedynie w ASO koszt jednej sztuki około 30zł.