Autor Wątek: [Santa Fe CM] DEPRESATORY ZIMĄ CO , JAK , KIEDY ...  (Przeczytany 5962 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ELETomek

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 613
[Santa Fe CM] DEPRESATORY ZIMĄ CO , JAK , KIEDY ...
« Odpowiedź #15 dnia: 28 Październik 2018, 15:38:27 »
Cytat: "robaszek127"

Zaś dolewani oleju 2t czyli mixolu praktykowano dawniej jak moda była na opałówkę jako mniej smarującą. Tak samo nie wiadomo jak na to reagują nowe wtryski. Czy to poprawia czy wprost przeciwnie.


Olej 2T jest spoko. Moim zdaniem jest to najlepszy dodatek poprawiający smarność ON. Nie koniecznie mixol do auta z dpf. Ale są sprawdzone oleje 2T, a nawet Monzol 5C stworzony do specjalnie do tego celu. Oczywiście olej 2T nie jest depresatorem

Offline Piotrek79

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 995
[Santa Fe CM] DEPRESATORY ZIMĄ CO , JAK , KIEDY ...
« Odpowiedź #16 dnia: 28 Październik 2018, 18:12:34 »
Leję olej 2t od początku jak mam Tucsona czyli 3 lata i jak na razie układowi paliwowemu to pasuje ;) zero problemów. Niestety dzisiejsza ropa w porównaniu do czasów wcześniejszych jest bardziej sucha i przez to tyle zatarcie pomp wysokiego ciśnienia te słabiej zrobione nie wytrzymują dzisiejszej ropy.

Offline lukaszpiast

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 93
[Santa Fe CM] DEPRESATORY ZIMĄ CO , JAK , KIEDY ...
« Odpowiedź #17 dnia: 29 Październik 2018, 08:38:03 »
Nie wiem czy mam dobre informacje ale to pisał jakiś chemik który na uczelni testował jakość ropy a dokładnie  smarność ropy na zużywanie elementów pomp wysokiego ciśnienia common rail  zaraz wrzucę wam fotkę . Wczoraj na Lotosie zapytałem o sarnosc ON Dynamic wyobraźcie sobie ze na specyfikacji pisało 368um mikrometrów czyli w sumie smarność bardzo dobra a w orlenie jest podane nie mniej jak 460 um  czyli gorsza dużo Samaranch.

Offline Piotrek79

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 995
[Santa Fe CM] DEPRESATORY ZIMĄ CO , JAK , KIEDY ...
« Odpowiedź #18 dnia: 29 Październik 2018, 11:28:37 »
Ja tam w te ich cyferki nie wierzę. Leję 2t i tyle.
Niemcy na taxi od lat leja olej 2t i jakoś ich te diesle mają się dobrze a nie podejrzewam, że mają slebej jakości paliwo.