Forum > i30 FD

Tempomat do i30 crdi

<< < (2/5) > >>

BartBartez:

--- Cytat: "wtom" ---na allegro jest firma co sprowadza hultaje angole i je rozbiera na manele, tu najprędzej znajdziesz
--- Koniec cytatu ---

W przypadku przycisków od tempomatu na manetkach z angola nici.

sopel:

--- Cytat: "BartBartez" ---W przypadku przycisków od tempomatu na manetkach z angola nici.
--- Koniec cytatu ---


Tempomat w i30 jest na kierownicy, nie na manetkach.
Z tego co widzialem na ich ebayu, przyciski z radia maja po lewej, wiec tak samo jak u nas. Z tego wynika, ze tempomat jest na kierownicy, po prawej stronie.



--- Cytat: "Brt85" ---Do tego dojdą pewnie jeszcze sprzęt od obsługi pedału gazu. Dodatkowa linka i chyba coś jeszcze (nie pamiętam w tej chwili).
--- Koniec cytatu ---


zadnego sprzetu nie trzeba mocowac. W i30 (przynajmniej w dieslu) jest system Drive-By-Wire, wiec zadnych dodatkowych sprzetow oprocz przyciskow i kabelkow do tego przycisku, oraz uaktywnienia tego ustrojstwa w komputerze, nie potrzeba

lukzak2298:
Dzięki wielkie za odpowiedzi i podpowiedzi.

Niestety z postów wynika że nikt tego jeszcze nie robił :roll:

Carexpert:
Troche mnie dziwi takie straszenie. W wiekszosci aut z ktorymi mialem doczynienia tempomat jest niezalezna maszynka. Jest to silnik z przekladnia i linka sterujaca przepustnica. Dostaje jedynie sygnal predkosci z komputera sygnal z czujnika stopu i sygnaly z przelacznikow na kierownicy. Z tego co patrzylem na stronach do i30 tez jest taki silnik z linka choc rysunki sa slabej jakosci. Dodatkowo wiem ze w akcesoriach sa tempomaty do dieseli wlasnie z manetka pod kierownica. Ale moge sie mylic bo nie wiem jak jest tu.

lukzak2298:
To chyba się mylisz. Niema w i30 manetki tylko przyciski (takie jak od radia tylko po prawej stronie kierownicy).

Z tego co się kiedyś dowiadywałem to taki silnik już steruje przepustnicą (nawet jak niema tempomatu). Np. w octavia 1.6 (tour) ma taki silnik krokowy a octavia 1,4 nie. I w wersji 1,6 można dokupić przyciski i odblokowac w kompie i będzie działać a 1,4 trzeba przerabiać wszystko. I mówię tu o octavia tour a to przecież tak stary model...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej