Forum > Accent

[Accent X3] Głośno pracuje po rozruchu

<< < (2/3) > >>

kadafi:
Jaka jest regulacja luzu na zaworach w tym silniku?
Mi to brzmi podobnie jak stukanie szklanek zanim napełnią się olejem po dłuższym postoju (nocy) - takie charakterystyczne cykanie.

Ja bym zaczął od wymiany oleju + płukanka.

Noocontrol:
Jeżeli to jest DOHC to powinna być hydrauliczna. Wiem chyba o co ci chodzi ultrasie. Te fasolki nie pracują dobrze jak jest za gęsty olej, ale one normalnie chodzą przy drugim odpaleniu. Po za tym jakby nie pracowały to bym miał cały wałek rozrządu poobdzierany  :mrgreen:  

Dzisiaj ku mojemu zdziwieniu przestał warczeć prawie od razu 2-sekundy chodził jak na filmie.

Jeszcze mam pytanie. Chce odpalić halogeny z przodu, ale za chiny nie wiem jak się za to zabrać. Zakładam, że załącza się je tuż obok światła przeciw mgłowego tylnego(które też mi się nie świeci). O dziwo przycisk od tylnich podświetli się, a od przednich nie. Dodam, że pod zderzakiem lata mi kabel który zakładam, że jest właśnie od tych halogenów. Macie jakieś proste sposoby, aby zobaczyć czy to w ogóle jest podłączone ? Na razie zakup żarówek odpada, ostatnie 50zł w portfelu do 10-tego ;D

kadafi:

--- Cytat: "Noocontrol" ---Jeżeli to jest DOHC to powinna być hydrauliczna.
--- Koniec cytatu ---

Noocontrol,  przecież problem odnosi się Twojego silnika czyli SOHC tak?

Stasiek2:
W SOHC też jest hydraulika.. To stukanie to właśnie szklanki, jeżeli masz wlany dość gęsty olej, słabej jakości,  
lub jego stan jest nieodpowiedni zawsze zastukaja aż wytworzy prawidłowe ciśnienie oleju i do nich dotrze. U mnie przy przebiegu 270 tyś. zastukaja gdy silnik jest zimny (po nocy). Ja nawet nie ruszam gazu dopóki się nie uspokoją. Ważne jest to by lać odpowiedni olej i nie wstawiać na zimnym a pożyją długo.

 Co do halogenów, sprawdz bezpiecznik w skrzynce przy twojej lewej nodze. Jeżeli sprawny to ściagnij klosze halogenów i zobacz czy oprawka jest wgl podlączona jeśli jest to sprawdz czy po przełaczeniu dochodzi prąd. A tak pozatym przeciwmgielne tylne napewno żarówka siadła. Mam nadzieje ze wiesz o tym ze przeciwmgielne jak i halogeny właczysz jedynie na odpalonym silniku lub ostatnim trybie stacyjki i włączonych mijania.

Noocontrol:
Olej Castrol 15W40.

Dzisiaj po nocy bardzo ładnie odpalił co mnie zszokowało. Będąc u mechanika doznałem kolejnego szoku, mechanik otworzył maskę i mnie zawołał, okazało się, że mysz leżała na akumulatorze. Leżała idealnie dotykając cel, i tak myślałem czy to mysza mi nie pomogła :D

Co do halogenów. Nie mam wszystkich przekaźników w skrzynce więc uderzam też w to miejsce. Co do przeciwmgłowego, żarówkę próbowałem wymienić, nie stety skończyło się na połamanej oprawie... Żarówka była tak przerdzewiała, że nie dałem rady jej wykręcić. Czekam na lekki przypływ gotówki i kupie nową oprawę, prawdopodobnie z zderzakiem od razu, bo chyba zderzak z oprawą dostane taniej niż samą oprawę.

EDIT.
Czy któryś z was może mi łopatoligicznie wytłumaczyć jak wyciągnąć radio z tego cholerstwa ?;d Próbowałem ukraść radio z swojego samochodu przez godzinę i nic ! A używałem nie mało siły :D

Mam kolejny problem dotyczący oświetlenia. Udało mi się kupić oprawę tylnego przeciwmgłowego na szrocie, i wygląda jak nówka, ale po podłączeniu i wymianie bezpieczników nawet zadziałało i działa do tej pory, ale halogeny z przodu co mnie zdziwiło działały tylko przez dwa włączenia tzn, włączyłem halogeny (bez świateł mijania), przekręciłem na mijania, i działały, przekręciłem kolejny raz i już działał tylko jeden, a za kolejnym razem trup. Nie wiem co robić dalej. Co najlepsze po tej zabawie z światełkami elektromagnes w rozruszniku mi się zawiesił xD To samo było jak stałem jakieś pół godziny na światłach awaryjnych, ktoś ma tezę dlaczego tak się stało ?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej