Forum > Lantra

[Lantra J2] Maglownica - jak zdemontować ? Dostęp etc. Ktoś

(1/3) > >>

Złośnik:
Witam. Czy ktoś już demontował magiel z J2 ??? Jak z dostępem ? Jak najlepiej się do tego przygotować ? itp.

OuTchOrN:
Jeżeli by wyciągnąć maglownicę, musisz zdjąć kierownicę to bez ściągacza nie podchodź. Kierownica montowana jest na stożku i rwąc/ciągnąc nic nie zrobisz.

A powiedz czemu chcesz ją demontować?

Złośnik:
Yyyyyy
A po co kolego zdejmować kierownicę ???
Ja chcę wyjąć maglownicę a nie kolumnę. Maglownicę odczepiasz od kolumny demontując krzyżak - łącznik kątowy u dołu kolumny.
Chodzi dokładniej o same śruby trzymające w dwóch obejmach poprzez gumowe tuleje - maglownicę do kołyski zawieszenia przedniego, mocowania silnika.
Czy będzie potrzebny demontaż belki podłużnej pod silnikiem i wydechu na odcinku katalizator - łącznik elastyczny ???
Czy jakoś da się tam podejść bez demontażu masy części ?

Po co chcę maglownicę wyjmować ? Mam dostęp do nowej za małe pieniądze a na obecnej mam luzy poprzeczne - nie cieknie na uszczelnieniach ale strasznie się tłucze na dużych nierównościach.

OuTchOrN:
Pytam bo mam takie same tłuczenia, ale nie wiem czy w autko chce narazie inwestować kolejne pieniądze:)

Złośnik:
To już wszystko zależy kolego. Ja wymieniłem wszystko i tylko magiel zostaje. A łatwo to sprawdzić, odpiąć końcówkę od zwrotnicy i szarpać do siebie, jeśli masz stuki to sprawa jasna (oczywiście pod warunkiem, że masz oba drążki sprawne i sztywne).
Druga sprawa to zdjąć manszety i chwycić za końcówki listwy maglownicy i ruszać góra dół i na boki (ruchu prostopadłe), właśnie takie ruchy wykonuje drążek działając na listwę i jeśli jest duży luz to słychać takie walenie właśnie).
Dlaczego aż odpinać od zwrotnicy żeby sprawdzić? Szarpiąc za koło możemy dać się oszukać przez luz na półosiach.

Edytowane: NAUCZŻE SIĘ CHOPIE WRESZCIE, ŻE ZNAKI ZAPYTANIA STAWIA SIĘ BEZ SPACJI NA PRZEDZIE!
Z wyrazami szacunku
Tekla.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej